işler güçler

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR CC:bu fonksiyonu kullanarak girinizi doğrudan seçmiş olduğunuz sosyal platformda da yayınlayabilirsiniz
38
geber marla singer
sadi'nin peşindeki groupie(!) yaratılırken, gintama'da gintoki'ye musallat olan bdsm fetiş tutkunu hatundan esinlenildiğini düşünüyorum ben ya. kız mesela ilk deliliğini belli ettiğinde, tıpkı gintoki'yi izleyen hatun gibi bir ağacın üstünde ninja gibi duruyordu. diğer yandan yine sadi'yi izleyen kız, sadinin karşısına çıktıkça bi uzak doğu müziği de çalıyor.. artı, mimikleri de anime style!.. olabilir. kötü bişii değil. eğer tahminlerimde yanılmıyorsam çok mutlu olacağım ve bu gece uyurken kendime sarılarak ağlamayacağıma dair gökte gezen yalnız denizanalarına dair söz verdim.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
gladriel tasarti
ahmet kural : yaa hala aşkın olayı mı murat bitmedi mi o iş? bitsin o iş!

murat cemcir: olay aşkın değil ahmetcim ya ben hala saflığımdan gol yiyorum ya ona yanıyorum

ahmet kural : ne diyon lan?

murat cemcir : hacı abi o kadar kolay değil işte ya, ben bu hayatta çok çelme yedim ahmet. hem de en sevdiklerimden lan. sıradan insanlar değil yani. hani böyle dönüp "napıyosun lan sen napıyosun!" diyemeyeceğim, kıyamayacağım insanlar kardeşim. ben bazen işte böyle çok seviyorum napıyım. göremiyorum ki hiçbir şeyi. karşımdaki canavarlar gözüme öyle sevimli gözüküyorlar ki kardeşim birde sen onlara benim gözümden baksan. oğlum ben geçen seneye kadar dünyada gerçekten kötü bir insan olabileceğine inanmazdım lan, yemin ediyorum bak! ama işte gözümle gördüm, ikna oldum, sen şahitsin insan işte gerçekten kötü olabiliyomuş kardeşim. sebep sonuç ilişkisi aramana gerek yok ahmet olabiliyomuş.....
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
38
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın