istanbul da olup kız kulesinde yemek yememiş insan

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR
1
luthien tinuviel
tutamıyorum ama diycem:

(bkz: aa bu benim lan)

tek başıma bir yere gidip yemek yeme huyum olmadığı için ve bugüne kadar kız kulesi'ne çay içmeye dahi olsa benimle gelebilecek biriyle karşılaşmadığım için gitmedim hacı doğrudur. bak varmış böyle biri. ama utanıyorum çok utanıyorum gerçekten. en kısa zamanda yalnız malnız demeyeceğim gideceğim. bak çok utandım şimdi... *
dünyarüyaiçinderüyadır
kız kulesine gitmiş, insan gibi gezmiş hatta üst katında bir şeyler içmiş ama ordaki yemeğe 100 lirayı bayılmamış insandır, öğrencidir. üsküdar' a dönüp ya mc' e ya da dönerciye gidip karnını doyurmuştur.
böğürtlenli reçel
bugün milletin koluna taktığı bir çanta parasıyla, bir ay geçinen insanlar var. bırakın kız kulesini, yaşadığı semtten başka yeri görmemiş insanlar var bu şehirde. o yüzden bu insanı sorgulayacağınıza bu insanları böyle bir yaşamın içine sürükleyenleri sorgulayın, onları yadırgayın.
dextare
geçen arkadaşlarla aynen böyle düşünmekteydik. ulan dedik bu kadar önünden geçeriz vapur filan ama birkere gitmedik şuraya ve arkadaşımın cevabıyla tamamen vazgeçtik gitmekten -boşver ya ne gidicez kule işte ne bokuma koydularsa onu oraya.
vercignatorix
21 yıllık bir istanbul lu ve kız kulesine 10 dakika mesafede,üsküdarda oturan birisi olarak ben de dahil oluyorum galiba.

bir kere kız kulesi nde yemek yemek öyle herkesin harcı değildir.bir şişe suyun bile 4 liraya satıldığı mekanda iki kişilik bir yemek,alkolsüz en aşağıya 100 lira ya patlar.bir de şarap falan açtırırsanız,şarabına göre hesap 150-200 liraya kadar çıkabilir ki akşam yemeği için büfeciyle bile pazarlık eden bizler için hayal gibi bir şeydir.

ancak...

havalar çok da soğumadan,alırsınız yoldan iki tane simit,kulenin ziyaretçilere açık 3. katında,dışarıdaki nefis boğaz manzarası eşliğinde,yanında iki bardak sıcak çay ile mükemmel bir yemek keyfi yaşayabilirsiniz.hem çok pahalıya patlamaz,hem de sevgiliyle mükemmel bir akşam geçirilmiş olur.

hatta üstüne,deniz kenarındaki büfelerden,birer sıcak sahlep içilerek nirvana ya ulaşmak da mümkündür.
1
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak ücretsizdir ve yalnızca saniyeler alır. hemen üye olun:

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın