karizma hayvanlar

1 /
ilişik yaşam formu ilişik yaşam formu
at bir kere çok karizmatik hayvandır. estetiktir ve tersi pistir.
ornitorenk ise adı artist olan bir hayvandır, birçok şeyi çağrıştırabilir.
aslan için zaten açıklama yapmama gerek yok, haşin ve klas...
ayrıca o kadar sürünmesine rağmen yılan da gayet karizmatiktir.
(bkz: ne diyorum ben)
i am you and what i see is me i am you and what i see is me
(bkz: at)

özellikle erkek olanları, bazı anatomik üstünlükleri sayesinde piyasadaki envai çeşit küfürde bile referans alınan bir hayvanımızdır.

her ne kadar kendisine "binilmesi" karizmasını bir miktar sarssa da at iyidir iyi.
masalambası masalambası
(bkz: komodo ejderi)

kesinlikle hem de. ulan ismin ejder daha ne olsun, istediği kadar çirkin ve sevimsiz olabilir. adı ne ama? ejjdeeerrr.. oh. söyleyince bile bi hoş oluyo. ezel'i bile siker atar o derece karizmatik. gerçi ezel diziydi. neyse. bi de (bkz: erkek aslan) saçları hep fönlü. asdlsiflilililkşlk. bu lafı duyduğumdan beri saygım acayip derecede arttı erkek aslana. kolay mı saçının daima fönlü olması? bak o da behlülü sikertir. iki jönümüzün de yeni rakiplerini buldum. tamamdır.
böbelere bolon böbelere bolon
cümle böcekler böyle abi. dünya umrunda değil. parmağını koy, anten değdirip uzuyor ordan, "eaaah bi sktr git" diyor kesin. zaten kitin mitin olayı var, parlak, modifiye araçlar gibi... daha ne olsun la...
1 /