kızılay kolu

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR CC:bu fonksiyonu kullanarak girinizi doğrudan seçmiş olduğunuz sosyal platformda da yayınlayabilirsiniz
eudaimonia
ilköğretim öğrencilerini sosyal hale getirmek ve çeşitli alanlarda bilgilenmelerini sağlamak için yönlendirilen kollardandır. genellikle kız öğrencilerin dahil olmak için can attıkları, biri düşüp kolunu bacağını yaraladığında tentürdiyot sürmekten öte işlevi olmayan koldur.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
leopold leopoldoviç
huri gibi hatunların arasında kendimi bulduğumda henüz 9 yaşımdaydım...(aq o yaşta ne hurisi) kızılay koluna sürülmüştüm.. evet sürüldüm efenim, aşırı siyasi görüşlerimden ötürü beni yeşilay koluna almadılar çünkü sigara içen hocamıza karşı yoğun bir muhalefetim vardı, neyse. taktım koluma kırmızı kolluğumu, böyle nazi subayı gibi geziyorum okulda sol kolumu şişire şişire, biri düştü mü, yardıma koşacağız, koştuk da... işte o dakikada olan oldu, gülşah arkadaşım elinde baticon denen güzel icat ve oksijenli suyla gelirken ben de olay yerine yeter miktarda pamukla intikal etmiştim, her şey kontrol altındaydı.. ta ki ben o kan gölü gibi yarayı görene dek.. işte o gün anladım ben kan görünce içimin bi tuhaf olduğunu..daha sonraları yaşım ilerledikçe, burnum kanadığında tansiyonumun çok feci düştüğünü farkettim, sırf kan gördüğüm için, hastanede benden 45 dakikada zor alıyorlar kanı hala. ama kızılay'dan vazgeçemedim sanırım.
şimdi mi?
inanmayacaksınız ama kızılay gönüllüsüyüm halen. arada karanfil'de falan broşür dağıtıyoruz. background hizmetleri daha kolayıma geldi, kan bağışlayamıyorum madem bağışlatayım dercesine.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın