kızlardaki kendini güzel sanma hastalığı

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR
1

bu giri sakıncalı bir içerik barındırıyor olabilir

yine de görüntülemek için tıklayın

adnan
nerden başlasam bunu nasıl anlatsam bilemedim ama var böyle bir kız güruhu.. nasıl tanırız nasıl anlarız derseniz; duruşu, bakışı, hareketleri, vücut dili ifşa eder bu yanılgı içindeki kızlarımızı.. ama korkmayın tedavisi var, fakat en sonda açıklayacağım onu.. [az sonra! az sonra!]

iki satır makyaj yapan, üstüne biraz düzgün bir şey giyen hatun aynada kendini nasıl güzel buluyor anlamıyorum.. hele bir de saçı başı yapılmışsa yanına yaklaşamazsın havasından.. düğün dernek ortamlarında kuaför çıkışı şık kıyafetli bir hatun söyleyin ki bana içinden "ayh ne güzel oldum" diye geçirmesin.. o kadar büyük düşünmeye de gerek yok.. evden çıkarken biraz süslenen her hatun "bugün ne kadar güzelim" diye geçiriyor içinden.. halinden tavrından belli resmen, ya böyle yazarak anlatamıyorum ama bi göt kalkıklığı var anlıyor musun??!

ya bir kere türksün, ne kadar güzel olabilirsin ki, gen havuzu ortada lan.. sağda solda gördüğün adamlar kadınlar işte.. bizden ne kadar güzel bir şey çıkabilir ki? hadi bizi bırak transfer yapsak, miranda kerr gelse sevişsek [kontrollü deney bu; ben sabit, kızlar değişken, yoksa fantezilerimi burada anlatacak değilim yanlış anlaşılmasın] çocuk yapsak, olmaz yani yine bir boka benzemez o çocuk, illaki benden bir şeyler alacak çünkü.. derdimi anlatabilmişimdir umarım.. bak ben yakışıklıyım demiyorum.. allah taş yapar çünkü.. ne olduğumun farkındayım yani.. ama yok bu bizim hatunlar aman efendim ben şundan güzelim bundan güzelim modunda dolaşmıyorlar mı işte bu kendini güzel sanan aptallar beni deli ediyor..

gelelim bu hastalığa ne sebep oluyor sorusunun cevabına:
aslında en büyük sebebi erkekler.. yapmayın oğlum yapmayın lan, allah aşkına karşıdan gelen hatunları gözlerinizle yemeyin, ya da göz göze gelmeyin şunlarla.. çünkü bu aptallar ne kadar pis herifler olduğunuzu bilmediğinden kendileri harikalarda o yüzden bakıyorsunuz sanıyorlar..
kendi adıma ben; bar, kafe, kantin ya da ne bileyim toplu taşımada filan bir kızla 3 kereden fazla göz göze gelmemeye özen gösteririm, kızın buluduğu yönün tam aksi istikamette bir noktaya sabitlerim kafamı bir daha bakmam onun olduğu tarafa ki, hatun kişisi "bu çocuk beni kesiyor" deyip kendini nimetten saymasın..

diğer sebebi yine erkekler: çok yalancı olabiliyoruz bazen.. dünyadaki en güzel insan sensin diyen sevgililerin yüzünden oluyor birazda bunlar, veriyorlar hatuna gazı, ilişki bitse dahi hatunun göt kalkıklığı 5-10 yıl devam ediyor.. yapmayın lan iki dakika adam olup gerçekleri konuşun..

hastalığın tedavisi çok basit fakat henüz deneme aşamasında: bu kızlarımızın götlerinin indirilip yeniden topluma kazandırılması için [böyle deyince götlerini topluma kazandırıyormuşuz gibi oldu sapıklık yapmayın pis herifler kızlardan bahsediyorum götlerinden değil] bir dernek/vakıf kurulup bağış toplanacak ve bu kızlar 3 gece 4 gün stockholm'e gönderilecek.. zaten orda gördüklerinden sonra hala ben güzelim diyen varsa hastalık artık geri dönüşü olmayan bir yola girmiş ve tedavi edilebilme sürecini aşmış olduğundan yapılacak pek bir şey bulunmuyor..

bu kadar uzun giriyi okumayıp başlıktan yola çıkarak eksiyi basmaya gelen ve güzel olduğunu sanan bayana not: yapma tatlım, bu seni daha güzel yapmaz, hakkındaki gerçekleri değiştirmez.. hem sen neden üstüne alındın ki hayatım, adriana lima dan bile güzelsin sen.. sana bir mesaj kadar yakınım, hadi bekliyorum..
runavay
birbirini gaza getiren kızlar grubunda çok rastlanır bunlara.
+kukucan nasıl oldum ya?
-ya gözlerin çok güzel popocan.
lan zaten başka biyeri güzel değilki.sadece gözlere çalışmış yaradan, gerisini koyvermiş.tabi gözlerin çok güzel lafıyla gaza gelen bu şahsiyet ,sokağa çıktığında sanki dünyada sadece kendisinde göz varmış veya insanlar sadece gözlerden ibaretmiş gibi davranır.
+popocan bu elbise bana yakıştımı?
-ya harika oldu. saçlarını biraz daha bırak ,çok güzel oldu.
çünki sadece saçların güzel a.g. diyemiyor.maşallah roberto carlos'un baldırlarına sahipsin diyemiyor.öyleki bu arkadaşımızda sokağa çıktığında kambur balina gibi olan poposuna aldırış etmeden ,saçlarını sağa sola savurarak yürürki ;herkes o pantolona o popoyu nasıl sığdırdın a.g. gibisine bakar ama o saçlarına baktığını zanneder etrafındakilerin.
birde mağazada soyunma kabininde birbirine gaz verenleri var bunların.normalde dışarda buluşup biryere yemeğe falan gitmezler, sadece o soyunma kabininde buluşurlar.çünki ikiside birbirinden çirkin olduğu için beraber gezerek daha fazla antipati toplamak istemezler, ama illaki birilerinin kendilerine güzelsin ,şöylesin, böylesin ,demesi lazım çünki piskopatlaşmışlardır.sevgilime özel bi gece için abiye almaya gittiğimizbir mazağada ,onun giyinmesini beklerken, 2 kız resmen gülme krizine sokmuştu beni.biri diğerine elbisenin üstünde nasıl göründüğünü sordu,aldığı cevapsa"ya tontiş bu elbisenin yırtmacı hiç yok öbürünü dene sen"olduki göz ucuyla baktığımda,aynada kendisine bakan tontişe elbisenin dikişleri patlamak üzereydi.göz var izan var.yapmayın yavrucuklar.
hadi ordan
her insanın bir vakit yakalanabileceği tür de bir hastalıktır, mevsimliktir, aşısını, küçük yaşta, ''güzel'' değil de ''sen anlamlısın,değerlisin,güzellik görecelidir yavrucum, her insan bir değerdir'' şeklinde yapan ebeveynler olduğu taktirde bağışıklık kazanan bünye daha sonra başınıza ekşimez, başka şeyler paylaşırsınız falan filan.
n0sferatu
bu aslında hastalık değildir, kişinin kendisine hissettirilendir.

kişinin tamamen reklam portföyünün oldukça etkileyici ve geniş olması bu düşüncelerin şiddetini belirler.

aranot: dikkat, aşağıdaki 4 kadın tipi tamamen gözlemleme sonucu kazanılmış çok gizli olmayan ileri bilgileri içerir. *

nasıl mı?

ı)
bir kadın düşünün, güzel değil ama sıradan.
ilgi ve alaka yok, erkekler tarafından da pek beğenilmiyor.
beklentisi ufak olumakla birlikte kendisinin güzel olmadığının farkındalığının verdiğinden mütevellit talepleri de bu doğrultuda olur.
belki o kişiden daha çirkin kadınların yanında daha fazla erkek ve daha yakışıklı tipler olacaktır fakat bu kadının yanında her zaman kendi çizgisi dahilinde birisi olacaktır, belki de pek olmayacaktır.
belki de birisi olduğunda direk evleneceklerdir ve siz de bu kişileri görünce nasıl da birbirinin ayarında denk gelmişler diyeceksiniz.

ıı)
başka bir kadın düşünün, güzel değil ama çekici.
böyle erkekler tarafından beğenilmiyor ama arzulanıyor.
ilginç bir cazibesi var.
güzellikten gelen birşey değil bu.
belki farklılık, belki şeytan tüyü veya başka birşey.
bunun farkına varıp etrafında onun üstünde olan gözleri farkettiğinde beklentileri artacaktır.
seçici olacaktır ve inanın hakettiğinden daha da fazlasına sahip olacaktır.
bunu gören erkekler de bu merak, ahenk, gizem ile o kişiye inanılmaz bir hoşlantı, çekim besleyecektir.
bu da o kişinin portföyünü arttıracaktır.
bu kişi de kendisini daha sonra ya gerçekten güzel sanmaya başlayacaktır, ya da içinde olduğu durumu bilecektir.
bunu kullanabilen kadın aklını kullanmayı bilendir.

ııı)
bir kadın daha düşünün, orta güzellikte ama çekici değil.
erkekler tarafından, hatta çevresindeki kadınlar tarafından bile oldukça beğeniliyor ama özünde pek birlikte olunabilecek birisi değil.
erkekleri uzun süre kendisine hapsedemiyor, etkileyemiyor, idare edemiyor, hatta zamanla sıkıp kendisinden uzaklaştırıyor.
bunu soran kızlara da sıkıldım öff pöff falan diyor.
bu kişinin etrafında dolanan erkeklerden dolayı bu kadının götü oldukça kalkıyor.
her ne kadar istediğini elde edemese de kendisini çok iyi satmayı biliyor, kendisini tanımış, iyi pazarlıyor.
aslında erkekleri kafesleyememenin ezikliği dışarı hiç yansıtmıyor.

ıv)
bir kadın, hem güzel, hem çekici.
etrafı tarafından, arkadaşları tarafından beğeniliyor, arzulanıyor, hayranlık dolu bakışlara maruz.
güzelliğinin, çekiciliğinin farkında.
etrafında çok erkek yok.
çünkü erkekler güzelliğinden dolayı o kişiye yaklaşamıyor.
yaklaşan bir erkek ise, güzel hatunu tavlıyor.
neden? çünkü bu hatun zaten ona susamış.
fakat bu onu tavlayan erkek genelde o kadının güzelliğinin yanında sönük kalıyor, hatta dışarıdan görenler böyle güzel bir kadının yanında bu tip mal bir erkeğin ne işi var diyor.
ııı nolu hatun ile bu hatun arasındaki farkı sanırım anlatmaya pek gerek yok.
birisi kendisini pazarlamayaı çok iyi biliyor, anlatılanın aksine güzel olmasa da etrafında hep yakışıklı erkekler, karizmatik tipler lakin aşk hayatı sanıldığı kadar parlak değil.
diğerinin ise etrafında genelde kızlar.
hatta yanında erkek bile göremiyorsunuz, çoğu erkek ise bana asla bakmaz, güzel etkileyici çekici lakin beni siklemezden dolayı ona yaklaşamıyor bile.
yaklaşmayı başaran çirkin bir erkek ise hatunumuzu kapıyor.
1
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak ücretsizdir ve yalnızca saniyeler alır. hemen üye olun:

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın