kombine rekoru

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR
1
psikolojikmen
kombine geçen sene satıldı ne demek lan? bu sene eşantiyondan mı girecekler stada o adamlar? yenilemişler ki 40.250 olmuş işte. geçen sene satıldıysa sizin mantığınıza göre 20.250 kişi + biletli seyirciye oynayacak galatasaray bu sezon. la neyse küfür etmicem.

bitmeyen başka mesele... hala gelir gider, muhasebeci taraftar iş başında. sanki şirket hissedarısınız anasını satıyım.

rekor falan önemli değil de buna bari muhalefet olma arkadaş, sahadaki futbolu konuş.
minpietro
galatasaray gibi takımlarına maddi destek konusunda çok tutucu ve cimri davranan bir taraftar grubunun 40 bin küsur kombine alması bana hiç mantıklı gelmiyor. dolayısıyla olmayan rekordur.
uhucanınocanı
52.652 seyirci kapasitesine sahip stadda 40.500 üzeri kombine ile galatasaray'a ait rekor.

bir de şu yönü var:

yıkılmadan önce ali sami yen stadı 22.800 seyirci kapasitesine sahipti.

ayrıca dünya rekoru da 54.000 civarı kombineyle borussia dortmund takımıdır.

şu rekora bak be, hey maşallah.

hadi şimdi çekemeyenler yazsın. biz de keyifle okuyalım.
i am you and what i see is me
bana mantıklı gelmediği için olmayan rekordur. uçakların havada asılı kalması da bana mantıklı gelmiyor, demek ki uçmuyor uçaklar.

hay sizin borsada hisse değeri, tribünde kombine satışı, satılan kombinede kâr, sezon başında transfer ile sidik yarıştıran taraftarlık anlayışınıza kaşık atayım be.
at avrat brave heart
(bkz: mal beyanı)

ahaha hay amına koyayım ya. 1 senede 2 yıllık kombine sattı adamlar, sırf daha çok rağbet olsun diye. yoksa geçen yıl kombine satamayacaklarını biliyorlardı. sonra da kalk rekor kırdık de, şaka mısınız çocuklar?

onu da geçtim övünecek başka bir şey kalmadı bununla mı övünüyorsunuz?
şeklinde de düşünebiliriz
50.512 ile borussia dortmund'a ait olan rekor. siktirin gidin şimdi.

edit: anladık lan türkiye rekoru.türkiye genelinde rekor kırsan nolur amk. trakya'dan ötede yine sikiyorlar adamı onu belirtmek için yazdım. her dalda siktikleri gibi.
1
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın