koy götüne rahvan gitsin

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR
1
tangocu kedi
dilimizin naçizane zenginliklerinden biridir."siktir et"in daha bir artislik söylenişi de diyebiliriz.nedendir bilinmez ama söylerken içime rahatlama hissi veren deyimimsi,atasözümsü
karbeyazzz
kullanmaktan hoşlandığım cümle , ama bazen söylediğim insanın anlamaması üzerine baygınlık da geçirdiğim oluyo tabi . az çaba versen anlıcaksın yani neden kasıyosun ki bu kadar : "aa o da ne öyle , ilk defa duydum , ne saçma , rahvan kim " gibi tepkiler ..

ama gene de diyorum kii koy götüne rahvan gitsin abicim !
smilee
yaşam felsefesidir.

yarın final mi var koy götüne rahvan gitsin (dikkat : aşağıdakilerde kgrg olarak kısaltılacaktır.)

ay sonu mu geldi kgrg

sevgilini başkasının penisi üzerinde mi gördün kgrg

türkiye kupasını alamıyor musunuz kgrg

erken mi boşaldın kgrg

facebookta online arkadaşın olmadığını anlayıp kendini yalnız mı hissettin kgrg
1
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak ücretsizdir ve yalnızca saniyeler alır. hemen üye olun:

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın