küçük memeli kızların yaşama amacı

1 /
svchost svchost
dişiliğin en önemli sembolü olan memenin önemini insanların hala anlamıyor. bazı kadınların ufak a cup memesini görünce istemsizce sinirlerim bozuluyor. yahu sen kadınsın git koca parasıyla mı yaptırırsın kendi maaşınla mı sana kalmış, ama şu memeye bir silikon taktır. cinsiyetiniz belli olsun be.

destekli destekli giyinip sonra fos çıkanları allaha emanet ediyorum zaten.
fark ettim fark ettim
küçük memelerin en güzel yanı uzun bir birliktelik varsa büyümesi. büyüme derken fazla bir büyümeden bahsetmiyorum; ama fark edilir bir değişim var. göğüste güzelleşme, hoş bir form; kadının albenisinde farklı bir estetik...

kadınlar siz nesiniz böyle, sevdikçe güzelleşiyorsunuz. sizin için söylenen şiirler, yakılan türküler az bile!
filante divinita filante divinita
misyoner pozisyonu değildir orasi kesin. misyonerdeki görüntü hoş olmuyo, özellikle kisa saç, küçük meme kombininde. engelleyemedigim bi "erkek gibi lan" düşüncesi geliyor. misyoner ve misyonerlik faaliyetleri dışında herhangi bir yaşam amacında sonuna kadar desteklediğim kadınlardır. kız babandır.
1
1 /