letgo

vishera vishera
bokum gibi uygulama
ortalama ürünler 30-40 liraya satılıyor.
5 kez ürün satışı denemem oldu.1 ini satabildim.
diğerlerini adam alıcam diyor gidiyorum kardeşim işim çıktı ya diyor saat 6 gibi gelsen olurmu diyor... oldu başka isteğin?
koskoca kask satıyorum adam alıcam diyor gidiyorum ya ama ben bunu çocuğuma kaykay için alıcaktım bu büyük diyor.lan öküz sor o zaman önce boyutu ne diye.
akıllı saat kordonunu satıyorum.hiç bir yerde orjinal yazmadım.10 lira zaten. orjinali 40 lira falan.adam alıcam diyor.işte adresi verdi yarın şöyle öderim dedi ben sonra söyleyeyim bare dedim hacı bu orjinal değil bak ama ona göre.adam almıyorum o zaman dedi. lan mal oğlu mal 10 lira zaten orjinal olsa niye 10 liraya satıyım hiç bir yere orjinalde yazmamışım.

kısacası uğraştığınıza değmez.30-40 lira için işkence çekiyorsunuz.sildim gitti amk uygulamasını.

edit:ha ayrıca 400 liralık ürüne 100 lira yap alayım diyen beleşciler yok değil.umutlarına hayranım onların.
1
jelly jelly
150 liraya kanepe satıyorum. takım mı diye soruyolar. he anam saftık biz de. abazanlık peşinde koşanlar, paraya ihtiyacın varsa ben vereyim diyenler,eve gelip görmem gerek diye tutturanlar... ben de dayanamıyorum ha sildim ha silecem
bu başlıktaki 78 giriyi daha gör