mark morton

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR
1
catalci
aşmış lamb of god gitaristi. eskiden jackson gitarlarının sitesini açtığınızda bu adamın resmi çıkardı. kendisi ruin'deki gibi gaz riffleri ve walk with me in hell'deki gibi kompleks soloları yazacak kabiliyettedir.

edit : ruin willie adler eseriymiş
silentpain
25 kasım 1972 doğumludur. hayvandır biraz kendisi. yazdığı riffler ve sololar lamb of god'u diğer türlerden ve gruplardan ayıran temel unsurlardandır.
simetrik yara
lamb of god ın lead gitaristi diyebiliriz. şarkının sololarında kendisi sorumluluğu alır genel olarak. sakalları ve saçı ile çok hayvani bir görüntü oluşturur. isveçlilere benzer aslında kendisi. randy blythe a yumruk atmışlığı, kavga etmişliği vardır. ama aslında kendisini vurmamak için tutar.buradan da ne kadar vicdanlı ne kadar mantıklı düşünebilen bir insan olduğunu anlayabiliyoruz.
simetrik yara
aktif bir şekilde twitter hesabını kullanan gitarist. her zaman evde durmak istediğini ve karısının dışarıya çıkmak istediğini söylüyor mesela. ben de hep evde durmak istiyorum lan genelde, adamla ortak bir yanımız var yuppi.
the last smoke bender
twitter başında ve nascar izlerken geçirdiği zamanın yarısını gitarının başında geçirseydi şimdiye lamb of god'ın yeni albümü hazırdı. öyle de bir adam.

neyse şaka bir yana kendisinin allah olduğu bilgisini alır almaz ibadet etmeye başlayacağım. kaza namazlarını birikmiş oruçları falan komple tutarım.
simetrik yara
twitter' da yazdıklarını sık sık okumaya çalışıyorum. o değil de karısını amma seviyor he helal olsun. my wife is awesome demiş. yengemiz eğer mark morton ile evliyse harikadır tabi. sen hem walk with me in hell gibi şarkı yap hem evlen huzurla yaşa ne bileyim garip kafalar bunlar, bi' agresif ol, bir huzurlu yaşa. ben de istiyorum lan böyle bir şey, ne öyle bir şarkım var ne karım. hayat çok zor be.
simetrik yara
biraz önce twitter' dan katatonia ve arch enemy den favori şarkıların nedir diye sordum bu kutsal adama. katatonia hiç dinlememiş, arch enemy nin türüne ise tarzım değil dedi. şaşırdım vallahi.
1
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak ücretsizdir ve yalnızca saniyeler alır. hemen üye olun:

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın