materazzi

1 /
you don t goff me you don t goff me
nickini sol framede görmüşken, hayatında her zaman metanetli olması gereken arkadaşdır. tecrübe edinmiştir artık.
reha muhtar'ın da dediği gibi "aşk acısı çekmemiş adama ben adam demem. gitsin morgun kapısında bekçilik yapsın"
ne güzel söylemiş değil mi? ahah. sünnet gibi bir şeydi, askerlik gibi bir şeydi. bir kereydi geçti, bitti.
n excantric matmazel n excantric matmazel
ne zaman sol framede eski sevgili ile başlayan bir giri görsem altından materazzi kişisi çıkıyor. ya da ayrılık, aşk acısı, bilmem ne gibi bi başlık olsa altında yine kendisi var. o kadar söylüyorum "yeter artık baydın, ıyyk kendine gel!" diye ama ben acımla mutluyum havalarında garibim. tutturmuş bir düllaaayyyydır gidiyor. kendisi gibi birkaç yazar daha var farkettiğim. belli ki bu şahıs hepsini kanka listesine eklemiş * biri bir giri girince hemen hooop diye konuşturuyor engin tecrübelerini. ama dedim gidenle gidilmiyor diye.

allahtan sarışın değilim de şu satırlardan sonra bana olan gıcıklığı bir nebze daha az olacak. ama sen kaşındın materazzi bey.

nadir de olsa ortak konuştuğumuz bir konu olunca şaşırıyor. ne varsa bunda! yani ara sıra gıcıklığından sıyrılıyor *

yazara not: bu satırların sorumlusu ben değilimdir. ihale yine sana kaldı, ne yapalım.... kader utansın. malum hayat genellemelerle dolu.
you don t goff me you don t goff me
altıncı nesil çaylak.

ne alaka lan n'oldu da çaylak oldu? merak ettiğim insandır. kimseyle kavga edecek, polemik yaratacak biri de değildi. kaç gündür piyasada yok, yazmıyor kanki listesinde de online olanlarda adı çıkmıyordu. bir baktım çaylak olmuş. şaştım valla. en kısa zamanda aramıza dönecektir işallah.
n excantric matmazel n excantric matmazel
ne ara çaylak olup da yazarlığa geri döndü de bana nick altı giri yazdı acaba? diye düşünmekteyim. buradan sözlük moderatörlerine sesleniyorum n'olur çaylaklığa alın şu adamı. katil olucam yoksa! *

çok nankör bir insan. o kadar dil döktüm, anlattım ama kalın kafasına bir şeyler girmiyor. gerçeklere gözlerini kapattığı için de kabullenmiyor. boğa burcu olduğu için belli ediyor özelliklerini sanki. gerçeklere ve haklılığıma tahammülü yok malesef. çemkiriyor bir de
üste.(terbiyesiz)*

ben kalkmışım gecenin bir köründe kendisini gerçeklerle yüzleştirmişim bana "matmazel haklısınız efendim, teşekkür ederim..." demek yerine bir de utanmadan neler yazmış...hep diyorum lan "beter ol" diye.

yaban ellerde çaysız pastasız kal da aklın başına gelsin diyorum. bütün yaptığım güzel yemeklerin, keklerin, pastaların fotoğrafını çekip kendisine göndericem. artık gaddar bir matmazel olucam...*
at adam at adam
zidane gibi dünyanın en iyi futbolcularından birini kariyerinin son maçında,hemde dünya kupası finalinde delirtip kafa attıran ve oyundan attırarak italya'nın dünya şampiyonu olmasında büyük payı olan interin savunma oyuncusu..

editasyon:ben tanımam yazar falan..nesildaşımdır saygı duyar,çeker giderim
1 /