melik duyar

2 /
siyah kutup ayısı siyah kutup ayısı
yıllar geçmesine rağmen tanıtım programında ezberlettiği kelimelerle kendini unutturmayan başarılı insan.

hafızasını tazelemek isteyenler için:

posterity: gelecek nesiller. (poster iti)
digress: konudan ayrılmak. (tay ve gres yağı)
chasm: derin yarık, kanyon. (kazım uçuruma düşer)
revenue: gelir, vergi geliri. (revani)
dungeon: zindan, hapishane. (dan çın sesi)
morsel: lokma (mor bir selin bir lokmaya muhtaç bırakması)
hoşgelmiş dördüncü nesil yazar hoşgelmiş dördüncü nesil yazar
ankarada yapmak istediği ofisin dekorasyon projesini çizdiğimiz mega hafıza şirketinin kurucusu ve hafıza şampiyonu kişilik. projeden dolayı kendisiyle tanışma ve biraz sohbet etme fırsatım oldu. gerçekten inanılmaz efendi ve entellektüel bir insan. konuşurken kendisini dinletiyor gerçekten ve bazen konuşması hiç bitmesin isteyebiliyorsunuz.ikinci görüştüğümüzde adımı tekrar sormamış olması da hoşuma gitmişti ayrıca.
selpakmendil selpakmendil
firefox'un arada bir beni hatırlamaması nedeniyle kullanıcı adımı ve şifremi girmek zorunda kaldığım durumlarda, ne olduğunu anlamadığım ama "mutlaka beni hatırlayacak bir şeydir bu" diyerek hevesle işaretlediğim sözlük giriş şeysi. thrill of victory sayesinde bugün hem o amcayı hatırladım hem de bu butonun işlevi konusunda aydınlandım. ben hep melik nasıl olsa geldiğini duyar gibi bir anlamı olduğunu sanıyordum.
thedewil thedewil
bundan kelli, işaretleyince şöyle bir uyarı görüntülüyor;

"bu seçeneği işaretlemeniz durumunda sözlüğe bir dahaki girişinizde tekrar kullanıcı adı ve şifre girmenize gerek kalmaz. bu seçeneği işaretlediğiniz bilgisayarın sizden başka kullanıcısı olmadığından, yok öyle değilse sözlükten ayrılırken düzgün şekilde çıkış yaptığınızdan emin olunuz."
zagnem zagnem
çok tehlikeli bir butondur.tıklarken bir kaç defa düşünülmesi gerekir.şöyle ki:

zagnem her zamanki gibi günlük itü sözlük ziyaretlerinden birini gerçekleştirmekte ve gözüne çarpan konularda giri girmektedir.olağan dışı hiçbir şey göze çarpmamaktadır.ve her zaman olduğu gibi melik duyar butonu tıklanmıştır önceden ki; tekrar sözlüğe girerken şifre yazmak zahmetine katlanılmasın.cuma* günü saat 15.00 sularında son giri girildikten sonra sözlük kapatılmadan bilgisayarın başından kalkılmıştır.malum cuma günüdür ve vizeler artık son bulmuştur.bünyenin artık eğlenmeye ve biraz da çevresiyle ilgilenmeye ihtiyacı vardır.bir güzel üst baş giyilir.tıraş olunur (vize dönemi maymunlaşan insan modelinden kurtulma çabası) üst katlara yari bulmaya arkadaşları almaya gidilir.ve itü sözlük açık bir şekilde oda terk edilir.olaylar gelişir.

zagnem odadan çıkınca aynı blokta kaldığı yakın bi dostu odaya gelmiştir.kapı kilitli falan değildir, zira kime kitleyecektir.tek değerli şey pc'dir ve herkesin de fazlasıyla vardır blokta.hırsızdan yana dem vurulmamıştır bu güne dek.neyse efendim, arkadaşımız anarşik(potansiyel 6.nesil) odaya girer ve pc başına oturur.itü sözlük'ün açık olduğunu görür.daha önce hiç yazmamıştır bu anarşik, ayrıca sözlük kurallarıyla da pek ilgilenmez, kafasına eseni söyleyebilecek potasiyelliğe sahiptir.sol frame'de gözüne bir başık çarpmıştır.öcalan ın muhtemel hapishane arkadaşları adlı başlığa bir göz atayım demiştir ve gene damarı tutmuştur arkadaşımızın.bir güzel verir veriştirir, sonra hızını alamaz ve öcalan'ın yanına hüseyin üzmez'i koyar.bir güzel söver sayar.sonra da evet tuşuna basınca gidiyor galiba lan bu deyip evetleyiverir.ve giri uçuşa geçer sözlük semalarında.fakat olaylar hiç de umulduğu gibi olmayacaktır.

giri tabiki hukuken sakıncalı olabileceği gerekçesiyle anında wondrous tarafından çöp'lüğe gönderilir.fakat bundan anarşik dostumuzun haberi yoktur.pc başından içini rahatlatmış bir şekilde kalkar ve bir keyif sigarası yakar.ardından odaya zagnem dalar.dostumuz içerde sigarasını keyifle tüttürmektedir.bir tane de kendisi yakar.dostumuzu pc başından kaldırır çünkü pc'yi kapatacaktır.itü sözlük'ü de tam kapatacakken çöp ikonunun kıpkırımızı göz kırptığını görür.noluyor lan der ve tıklar.-kim yazdı lan bunu, vay amına koyim imla, cümle bütünlüğü, de'*ler de ayrı yazılmamış.lan sövmüşler bi de direk şahsa.aha sıçtık- der içinden ve dışından.anında zagnem de sonsuza kadar siler giriyi.ve yanıbaşında sigarasını tüttüren dost gerçeği anlatır.-lan olm manyak mısın, madem giri girdin insan bari sövmez.açık bırakmicam amk bi daha şu siteyi- der.fakat olaylar bununla bitmeyecektir.gerçekler gece gelince öğrenilecektir.

zagnem gece gayet sarhoş ve keyfi yerinde bir şekilde bloğuna döner.gece eğlenilmiş içilmiş sıçılmış kavgalara karışılmış dayak yemenin eşiğinden dönülmüş fakat gene de keyfi kaçıracak hiçbir şeyin belleğe yerleşmesine izin verilmemiştir.odaya girer ve sarhoşken giri girmenin tadını bildiği için uyumadan önce lan şu sözlüğe bakiim bi elemandan mesaj bekliyordum düşünceleriyle itü sözlük açılır, şifre girilir.fakat --şok--.sözlük moderatöründen otomatik mesaj gelmiştir.sözlük kurallarına uyulmadığı gerekçesiyle çaylaklığa düşürülmüştür.10 giri girilmesi istenmekte ve bununla da kalmayıp sözlük moderatörlerinin onayı beklenecektir.noluyor amına koyim, şunlara bi mesaj atiim bari diyerekten mesaj butonu tıklanır fakat karşısına çaylakken bu butonu kullanamazsın, deneme boşuna yiğen şeklinde pencere açılır.boyun bükülür, dudak büzülür.lan benim suçum değildi anasını satiim, nasıl iletecem şimdi bunu bizim wondrous'a şeklinde düşünürken, sözlükten hiç kimsenin msn'ine ya da adresine sahip olunmadığı hatırlanır.yalnızlığın ve kenara itilmişliğin en dip noktasına ulaşılmıştır.ardından kibrit kutusu alınır.içinden çöpler tek tek çıkartılır.anarşik dediğim koynumda beslediğim yılan'ın yanına gidilir, kibrit çöpü dik pozisyonda tutulur, nişan alınır.ateş.

not:o değil de, lan 1.5 senelik yazarız, sormadan etmeden direk çaylaklığa düşürülmüşüz.çaylaklığa düşürülenler için bari bi mesaj atabilecekleri bi makam yetkili olsun, derdimizi anlatalım.bok yerine niyazi olduk lan.bi de ek olarak; melik duyar, duyanın da duyuranın da ta ağzına sıçayım.
edit:imla.
ceyyar kermit ceyyar kermit
şu videoda nasıl cengaverler yetiştirdiğini gördüğümüz harika adam;





-peki cenk, 5117?
+yiymialtımilyonyüzsekşenüçbinaltıyüzseksendokuj.
-ay bu kadar çabuk nasıl yapıyorsun?
leopold leopoldoviç leopold leopoldoviç
- sen bana 2004 yılının 15 temmuzunda bi ibnelik yaptıydııın. neydi ya. orus bu çocukluğu yaptıydın bana evet.
+ oha be melih abi nasıl hatırlıyosun?
- om, çok kolay. bak şimdi, ne yaptın sen bana? iki tane rus tavlıyoduk, sonra senin arkadaşın otele atacaktık. sen ne yaptın? sattın beni, yani? orospu çocukluğu, bunu bağdaştır ruslarla? o rus bu çocuğu. yaaa. işte böyle hatırlıyorum.
+ ibre 300 diyosun?
- nefes alsın yeter.
anne ben itülü oldum anne ben itülü oldum
bu butonun işe yaramadığı, her girişte tekrar şifre yazmak zorunda kalan firefox kullanıcıları çerezleri silerek sorundan kurtulabilirler.

araçlar>seçenekler>gizlilik>çerezleri tek tek silin>itusozluk.com>çerezleri sil (firefox 3.5 için)
veya
araçlar>yakın geçmişi temizle'ye gelip yalnızca "çerezler"i işaretleyerek "şimdi temizle".

aynı işlem butonların kaybolması gibi durumlarda da çoğu zaman çözüm yoludur.

(herhangi bir teknik bilgi, neden-sonuç ilişkisi bilinmeksizin, bir takım yaşanmışlıklar sonucu edinilen tecrübe ile yazılmış bir giridir. garantisi yoktur.)
cooperator cooperator
bu butona tıklamamın tek sebebi,internette dolanırken arada itü sözlüğe bakma ihtiyacımın doğması ama her seferinde kullanıcı adı ve şifre girmekten bıkmış olmamdı.. ama bu meliğin hafızası o kadar kuvvetliymiş ki internet tarayıcımı kapattığım halde bir daha açıp sözlüğe girmeye yeltendiğimde "şak" diye girdi,şifre mifre hikaye.. bide online gözükmüşülm gece boyunca,amma namussuz butonmuş haa.. yanlış anlaşılmalara sebep olabiliyor basmadan önce bikaç defa düşünün ve hazırlıklı olun..
ali kamber ali kamber
bu adam ilerleyen yaşlarında, olmasın tabii ama, meselâ alzheimer hastası olsa, hani meselâ diyorum, hangi evde uyandığını bilmez hâle gelse, "mega hafızayı hatırladın mı melik amca?" deyip kitaplarını gösterdiğimizde yüzümüze boş boş baksa, hepimizin yüzünde bir an için buruk bi "hayatın cilvesi" gülümsemesi oluşur sanıyorum. diyelim ki canım...
verylog verylog
internet sitesine e-posta adresinizi bırakmanızın akabinde size her hafta düzenli olarak, onla bunla zurnayla beyin gücünü kuvvetlendirmekten tutun da çocuk eğitimine kadar bir sürü ıvır zıvır kitabı "piyasa bedeli bilmam kaç zilyon ama size beleş" diyerek eposta adresinize gönderen bir siteye sahip kişilik
lostpray lostpray
ingilizce öğreten bir kitabının satışında ''posterity'' kelimesine karşılık gelen poster iti, bildiğin 77 punk. ''üstad ne gecelek nesili, nerden baksan 35 sene olmuş'' diyesimi getirirdi hep.
büyük birader büyük birader
sözlüğe giren herkesin bir kez tıkladığı...
sanırım sözlüğün kod yazıcıları pek seviyorlarmış kendisini, herkes tıklasın diye bir incelik düşünmüşler... *
2 /