merak ne güzel şey güzel şey merak

2 /
elladan tinuviel elladan tinuviel
turkcell'in bir kez daha amacına ulaşan, belki de hidayet olduğundan ötürü benimseyip sevdiğim reklam sloganı. bir düşünün adamların yaptığı her reklama 4 sayfa sayıp sövüyoruz, eh itici olmadan amaçladıkları şey de bu zaten. kimisi için itici olabilir tabi ama bu kabul edilebilir bir şey. benim için recep ivedik iticidir ama turkcell reklamındaki recep ivedik itici değildir. reklam güzel ve yerindedir. aynı mantıkla reklamda recep ivedik turkcell'in imajına katkı yapacağına turkcell kendi saygınlığını recep ivedik'e geçirmişti nazarımda.

mevzubahis reklam da sıradışı olmayan ama dikkat çeken, kendinden bahsettiren bir reklamdır. ayrıca sporcuları turnuva öncesi hep birlikte yer aldıkları dandik reklamlardan ziyade böyle spesifik ve başarılı reklamlarda görmeyi isterim. bir basketbolcuyu parkelerden alıp, caddelere koyan, dans ettiren, şarkı söyleten zihniyetin önünde saygıyla domalırım.
hbmaydonoz hbmaydonoz
işi gücü kenara atış "ulan içimde kalmasın.." diye itü sözlüğe katılmışım. yazmasam yarılırım yarılırım diye klavyeye yapıştım. bu iğren yapımda emeği geçenlerin tüm akrabalarını sinirlendirdiğimi arz ederim.
molohiya molohiya
çok gıcık bulunan ama rast geldi mi de izlemeden geçilmeyen acaiplikte bir reklam. ulan herşeyi geçtim de merak ne güzel şey şarkısını söyleyen 3 kızdan neden illa ortadakine odaklanıyorum. kendimi kasıyorum ötekilere bakıcam bu sefer diye ama gene ortadakine baktığımı farkediyorum izlerken. kızın ahım şahım bi güzelliği de yok anlamadım gitti, ötekiler mi çok silik tipler yoksa ortada diye mi öyle, ortakini sağa ya da sola alsak gene ona mı odaklanırım ne biçim bi iştir çözemedim.
lacerta lacerta
sen kalk 2 metrelik adama ayar bir dans yaptır , koskoca dağ zirvelerine çıkmış , tırmanmış nasuhu yürüyen merdivenlerde çekime karşı koştur ne biliyim elin dosya yetiştirmesi gereken kızına ninesi tarafından koca var mı diye sordurt , köftecinin köfteleri yakmasına sebebiyet verdir bir de hepsini bırak 3 tane , insanı sesleri , hal ve hareketleriyle intiharın eşiğine sürükleyecek yeni yetme tıfıla şarkı söylet sonra da başarıya ulaştı mı diye yazarları polemik içerisine sok..
ulaştı tabi baksana ne kadar içe oturmuş herkesin yazacak bir şeyleri var.
benimneeksiğimvar benimneeksiğimvar
kızların nerden bulunduğu, hatta o kızları ararken hangi şartların koşulduğunu merak ettiğim reklamın sloganıdır. ayrıca bin kez de o reklamı verseler de anlamayacak pek çok insanın var olacağı gereksiz reklamdır.

dün arkadaşlarla öyle sıcaktan, yorgunluktan baymış bir şekilde serilmiş oturmaktayız televizyon açıktır ama kimse televizyona bakmaz. herkesin de kaç haftadır yaşadığı gibi merak ne güzel.... zımbırtısı kulağımızda daha sıklaşarak titreşimleriyle devam etmektedir. üstüne arkadaştan bomba gelir.

bu ne hacı ya kafama etti geldiğimizden beri bu 3g ne lan?

tamam hadi en azından bin kez kafasına kazıtarak nedir diye bu soruyu sordurtmuş olabilir o reklam ama aynı anda o replikle de o reklama bakamama dikkatini verememe tiksintisini de vermiştir. düşünsenize biriyle tanışıyorsunuz iş için, bi anda samimi oluyorsunuz isminiz, bölüm o bu bilmemne herşeyinizden bahsediyorsunuz birbirinizi tanıyorsunuz. 2 gün sonra adam gelip ya kusura bakma sen kimdin? senin adın neydi, hangisiydin derse ne hissedersiniz. bu da öyle bir histir heralde.
attila the hun attila the hun
dandik ötesi bir reklamın son derece sikindirik sloganı.

hadi hidayet'in replikleri ve dansına bir şey demiyorum ama o yan yana dizilmiş üç kızın sloganına ne demeli? sırf dillere dolansın, akılda kalsın diye bu kadar sikkosu da yapılmaz ki arkadaş!

ev arkadaşım tarafından deşilmiş hali:

"merak ne güzel şey güzel şey merak
ondan güzeli varsa o da bizzat yarak"
hidrolaz hidrolaz
gerçekten itici gibi dursa da çok garip bir şekilde insanların bilinç altına yerleşiyor, yerli yersiz dilinize dolanıyor -yemek yerken insan bu melodiyi seslendirir mi- buda yetmiyor yakınınızdakileri de etkiliyor, burdan piskoloklara sesleniyorum memleketimizin en büyük sorunlarından biri haline gelen bu reklemı lütfen irdeleyin ve bizi aydınlatın.
trediak trediak
reklamın iyisi kötüsünden ziyade zevkler ve renkler conseptinde ele alınası reklam.bu kadar nefret eden var iken benim telefona melodi yapasım var.o kadar beğendim.
2 /