mousepad

rickard rickard
koca eskişehir'de zarrr zorrrr bulabildiğim zamazingo. yeni bir fare aldım söylemesi ayıp, bugün aşağıya inmişken altına bir tane bundan alayım dedim, babayı alıyordum az kalsın. misal teknosa, bimeks gibi teknomarketlerde hiç yok. pardon var tabi, saatlerce starcraft warcraft karşısında ömrünü tüketen manyaklar için olan oyuncu mousepadleri var. lakin çüşşünüzz dedirtecek kadar pahalılar ve üstelik yatak çarşafı kadar da büyükler. gereksiz yani. mediamarkt'da ise hama marka olanları vardı, tam istediğim gibi standart ölçülerdeydi ama onların da üstünde kavun karpuz resimleri, kedi köpek fotoğrafları falan basılıydı. amana allahım!! onlar neydi lan öyle? az kalsın kusuyordum, hemen kaçtım. sonra kendime dedim ki, lan niye buralarda sürtüyon hıyar bilgisayarcılara gitsene? başka nerde olabilir ki bu. ve gittim bilgisayarcıya, dedim amca mousepad var mı, mümkünse siyah, hee? adam bana artık kimse mağızbed kullanmıyor evlat, en son dört yıl önce sattım bir daha da getirtmedim demez mi! höh be moruk olmaz olsun senin gibi bilgisayarcı diyip çıktım dükkandan. yani demedim tabi, demek isterdim ama çok efendi bir insanımdır, bozmadım kibarlığımı. neyse. bir umut kırtasiyelere falan da baktım, yok anasını satayım yok. tam ümidi kesmiş çarşıda dilim dışarda ebleh ebleh yürürken esnaf sarayının yan sokağındaki elektronik dükkanında buldum kendimi, hele şükür!! vardı lan... göslerim doldu yemin ediyorum.. parasını verip aldım bir tane siyah olanlarından... eve geldim. çıkardım jelatinini güzelcene... üstünde beyaz renkte snopy yazısı basılıydı. asetat kalemiyle yazıyı siyaha bürüdüm fıstık gibi oldu şerefsizim. hayret valla, kıçıkırık bir mousepadi bu kadar arayacağımı hiç tahmin etmemiştim be. aslında çok faydalı ve gerekli bişidir, bu kadar zor bulunabilir olması çok interesting. şimdi bu olmadan fare kullanırsanız farenin tabanındaki ayaklar masaya sürtüle sürtüle aşınıyor. fareyi rahat hareket ettiremez oluryorsun bir süre sonra. bi de üstelik farenin tabanında iğrenç bir kir tabakası da olur ki en ifrit olduğum şeylerden biridir. kalemin ucuyla o kir tabakasını kazırken ne kadar pasaklı bir insan olduğumu hatırlıyor, kendim için üzülüyordum. ah ah. özet geçmem gerekirse mousepadın gereksiz olduğunu söyleyen dombililere kafam girsin. fare üstünde kaymak gibi kayıyor daha ne olsun len? mousepadsiz yıllarıma acıyorum doğrusu.
bu başlıktaki 9 giriyi daha gör