msn

2 /
taffita taffita
facebook çıkınca eski popülerliliğini yitirmiş benim gibi facebook kullanmayanları internet ortamında sosyalleştiren ama artık arkadaşlarımdan kimse msn kullanmadığı için artık açmadığım program.

not: kaç versiyon çıktı hatırlayamıyorum ama hala şu silinenler listesindeki kişiler silinmiyor.
porfiri petroviç porfiri petroviç
hanım kişiler de olmasa tamamen silinip gidecek bir zamanların efsane sohbet programı.

neden hanım kişiler olmasa diye sorarsanız artık neredeyse herkesin bilgisayar ve interneti, interneti olan herkesin de tabiki facebooku var. bundan dolayı hanım kşiler faceye mecburen tanıdıkları ve istek gönderen birçok insanı kabul ederek arkadaş listesine eklemekte ve sonra rahat rahat çevrim içi olamamaktadır bunun iki sebebi vardır birincisi devamlı yazan olur ve bıkkınlık verir ikinci sebep ise biraz tabulardan kaynaklanır devamlı çevrim içi olan hanım kişi sanki çok geziyormuş gibi bir hava uyandıracağından devamlı çevrim içi olmazlar, msn kullanırlar ve burası biraz daha deyimi yerindeyse vip yani yakın arkadaşlar vardır.
yani uzun lafın kısası msn yatsın kalksın hanım kişilere dua etsin birçok sektörü ayakta tuttukları gibi msni de ayakta tutmaktadırlar tabiki kendilerine göre haklı yanları vardır.
edit: artık facebook kendini aştı istediğin kişilere müsait olup istemediğine müsait olmuyorsun. yani msn iyice bitti.
hakumorphy hakumorphy
msn icat oldu olalı sabah kahvaltıları hayal oldu..nerede o eski kahvaltı misafirlikleri,sucuklu yumurtalar,balkondaki 5 çayı keyifleri nerde kaldı? bir şişe kırmızı şarap kapıp giderdik dostları ziyarete,sigaralar kadehler paylaşılırdı,beraber tartışılırdı memleket meseleleri… aşklar yaşanırdı elele göz göze,kimse kimseye kalp göndermezdi, anlamlı bi bakışın ardından gelirdi küçük bi öpücük,hem zaten dokunmanın, tutunmanın,aynı havayı solumanın, aynı lokmayı paylaşmanın yerini hangi teknoloji alabilir ki?
biz öyle bi nesildik işte.. cebimizdeki 3 kuruşu birleştirip en ucuz şarabı alıp bi kaldırım köşesinde paylaşırdık. …”slm naber? nasıı gidio?” diye hiç sormadık.. hiç yalnız kalmadık, hiç “çevrim dışı” olmadık birbirimize..başımızı yaslamak istediğimizde birinin omzuna, mesafe ne olursa olsun başardık bunu bi şekilde.. hepimizin adı, sanı , şekli şemali, göz önündeydi.. hiç nickimiz olmadı bizim… “byees” kelimesi girmemişti henüz sözlüklerimize, ayrılıklarımız hep sarmaş dolaş oldu bizim..
biz öyle bi nesildik işte… tükendik sonunda…...

kankam “hakuna matata” şimdi oturum açtı…
cesitkenarcember cesitkenarcember
feysbukun gazabına uğramış, eski popülaritesini hayli yitirmiş sanal iletişim aracıdır. yine de webcam devreye girdiğinde hala fonksiyoneldir. bir de ben gibi minicik ekrana tıkışıp kalmış yazı görüntüsünden hoşlanmayanlar için uzayacak muhabbetlerin uğrak noktasıdır. eski havası olmasa da hala kullanışlı.
darkenfact darkenfact
az önce hesabıma girdiğimde yaklaşık bir yüz kişiden sadece 2'sinin aktif olduğunu görünce hakkındaki gerçeği aniden çaktığım iletişim şeysi. bir zamanlar piyasadan güzide icq'yu nasıl sildiyse, şimdi de facebook tarafından piyasadan öyle hunharca silinmiştir. oh olsun. ne demişler, ne ekersen onu biçersin. ehe.
bu sefer kesin bu sefer kesin
elbise dizaynini* en çok beğendiğim site.
* `http://www.cnnturk.com/fotogaleri/bilim.teknoloji/teknoloji/2012/04/19/populer.sitelerden.elbise.dizaynlari/14164.1/index.html#photogal`
spektaküler denyonun mokongusu spektaküler denyonun mokongusu
tıpkı icq gibi artık unutulması farz olan iletişim bıdı bıdısıdır. kaç yıllık adresimi engellemişler az önce gördüğüm kadarıyla geri almaya kalkışınca da ondan daha eski bir mail adresime kod göndereceklerini falan gösterttiler caanım bilgisayarıma. lanet olsun sana emesen. evin batsın mesene.
qatal qatal
önceden buralar hep dutluktunun tanımıdır. bir kaç ay sonra msn'e girdim demin, online tek arkadaşım bile yok. eskiden iğne atsan zor yere düşerdi ve çevrimdışı takılarak zor kurtulurduk arkadaşlardan. icq'nun başına gelen msn'in de başına gelmiş, geçmiş olsun.
2 /