naim akman

1 /
jack nicholson jack nicholson
etilerde oturan,35 yaşındaki şarkıcı.yemekteyiz programında 18 yaşındaki barbi bebeğe yaptığı yalakalıkla ondan 10 puan alıp 10.000ytl nin sahibi olan kişilik.yaprak sarma sarabilen ve fırında çerkez tavuğu yapma niteliğine de sahiptir.
antiasocial antiasocial
gidip evlenme teklifi etmeyi düşündüğüm adam.ulan adam hem güzel sesli hoş yorumluyor şarkıları,hem de hamarat 3 saatte fıstık gibi sofra döşedi.ben 3 güne hazırlayamazdım kendimden utandım onu görünce. evcek pek bir hayranız kendisine.
spitzer spitzer
bi sıkıntı olduğu kesin,arada kalmışlığı filan var ama bu insan cidden iyi yemek yapıyor yahu,o ne düzendir kardeşim,o ne biber dilimlemesi,o ne patlıcan soyması,sanki kırk yıllık aşçı gibi.çok da zengin bi arkadaş,bu parayı nasıl kazandığı hakkında çok merak eden var,hemen söyliyim,naim nelerini vermiş o evde oturmak için,sen verebilir misin,veremezsin,o zaman kıskanma adamı.*
carpathia carpathia
kelebekler gibi uçarak, masasını hazırlamasına bayıldığım yemekteyiz insanı. sesi falan harika ama aynı zamanda bi zat'ın söylediği etiler- tarabya tartışmasına güzel bi örnek olabilceğini düşünüyorum.
yalnız ev hanımları halt etmiş yanında, o yoğurdu avucuyla koyan sahra cadısının yanında, kendisini yaptığı meşakkatli yemekler ve mutfak düzeniyle takdir ettim.
1 /