objektif

1 /
comatose comatose
karadenizli arılara şu şekilde anlatılabilecek fotoğraf hedesi:

gelinler ellerine
kina yakarlar kina
teleylan bakilinca
aysem gelur yakina

bi evde iki baci
allahum bana aci
yarim sigmaz vizöre
yok mi bi genis açi

haçan girdi horona
titrer idi omizi
böcuk çekilaceksa
takaruz makromizi
artlens artlens
fotoğraf makinesinin en önemli kısımlarından birisi de objektifleridir. objektifler formülleri, yapıları ve kaliteleri ne olursa olsun bazı değişmez optik kurallara uygun olarak tek veya birkaç mercek sisteminden meydana gelmişlerdir. objektif, fotoğrafı çekilecek konunun bütün noktalarından yansıyarak gelen ışınları odak noktasında asal eksene dik odak düzleminde toplayarak konunun küçük bir görüntüsünün oluşmasını sağlar.
chixculub chixculub
genel anlamda din tandanslı haberleri yapan bir program, dini alet edenler, din hakkında söyleyecek bir şeyi olanlar bu programda sıkça görülebilir. kadir çelik'in fix konukları var mesela, din alimi toton bi amca, ve sürekli "kuranda bu da var önceden yazılmış bilgisayarda yazıyorum hede hödö diye, bilmem ne surede bilmem kaçıncı ayette rastlayabiliyorum" diyen kıvırcık bir eleman var. bunları yanına alarak kuvayi milliye derneği başkanından tutun mehdiliğe özenenleri falan davet ediyor, haber yapıyor. program fox tv'de perşembe gecesi yayınlanıyor, kimi zaman bu ne lan böyle şey olur mu diye sinirinizi tepenize çıkarırken, başka bir hafta heriflere bak diyip gülebiliyorsunuz.
pug pug
samsunlu yelken hocası vecdi yücalan ın bundan yirmi bir yıl önce kurduğu bana rock müzik sevgisini aşılamış güzide türk rock grubu. grup elemanları defalarca değişmiştir. ancak vecdi abi sapasağlam yerindedir. yuh,loş akşamlar, künye gibi mükemmel ötesi şarkıları vardır.
yok yok
samsunlu çevreci bir rock grubu idi. ben gençken künye albümünü çıkarmışlardı. şimdi neredeler, ne yapıyorlar bilemiyorum ama kaliteli adamlardı.
demiurgos demiurgos
bir objeye ait olan veya bir fenomenin bir obje tarafından belirlenme durumu.

reel objelerle ilgili kullanılması durumunda insanın dışında ve insandan bağımsız olduğu anlamına gelir. fikir, kavram ve hükümlerle ilgili kullanılması durumunda da bu objesel, yani objektif bağımsızlığı nitelerken, zaman süjenin epistemolojisi ile maddi kaynağını betimler. bunların pratikte uygulama sürecinde ise düşünce ve düşüncenin objesi arasındaki uyuşma ile gerçekliğin teoriye uyuşması amaçları güdülür.

diyalektik açıdan ele alındığında ise sübjektif diyalektiğin, objektif diyalektiğin bir yansıması olduğu görülür. objektif gerçekliğin kabulü, tüm materyalist teorilerin temelinde yer alır.
anjioket anjioket
1988'de vecdi yücalan tarafından kurulan yılların eskitemediği hard rock-heavy grubu.
türkiye'de rock müziğin gelişimi açısından büyük rol oynamışlardır. çizgisinden asla ödün vermeden emin adımlarla yoluna devam etmektedir.
istemeyeistemeyedavaragidenköpek istemeyeistemeyedavaragidenköpek
profesyonel, ya da yarı profesyonel fotoğraf makineleri için aletin kendinden pahalı parçası. nasıl üretildiği ile ilgili güzel bir videosu var. aklıma susam sokağında bir şeylerin nasıl üretildiğini gösteren bölümler geldi, zevkle izlerdim küçükken.

welcome to facebook - log ın, sign up or learn more facebook is a social utility that connects people with friends and others who work, study and live around them. people use facebook to keep up with... facebook

edit: imla
1 /