oha diyorum

1 /
maça tangasını vuran adam maça tangasını vuran adam
deney yapan, en azından yaptığını söyleyen gözlüklü bir zıbıdı tarafından sunulan internet programı ya da skeci.

ya da öyle bişi işte amk..

özetle bu arkadaş değişik deneyler yapıyor.
buraya kadar iyi güzel de, ulan dingil bi açıklama yapsan bi bilgi versen nasıl olur?






mikrodalga fırına sabun atıyor, sabun köpürüyor.
eee?
so what amk?
niye köpürüyo bi anlatsan da öğrensek.

diğer deneyse köpük bardağı asetona bırakınca eriyor.
adam da bizimle birlikte şaşırıyor amk. ahahahaha
sen niye şaşırıyon sığır, anlatsan da "haaa dalga buna dik geliyor demek ki" desek ya.
nefretsoylemi nefretsoylemi
en nefret ettiğim kanallardan birisi. mesela ruhi çenet hoşuma gider. adam araştırıyor, bilgi veriyor, kaynakları gösteriyor vs. bunların ne yaptığı belli değil. bilim hakkında üç beş bilgi verirken, saçma sapan yarışmalar yapıp mide bulandırıyorlar.
skipper skipper
oha diyorum mutfakta olayına değinmek gerekir ise mazoşist olduklarını düşünmeye başladım. öyle zıt ve uyumsuz kombinasyon kullanarak farklı farklı lezzetler ararken iyice berbat birşey ortaya çıkarıyorlar. güzelim mantıya ketçap sıktılar mesela...o midelerinin dili olsa da konuşsa.
cominghome cominghome
youtube yayımcılığında başarıya giden yolun iyi içerikten değil, süreklilikten geçtiğinin en büyük kanıtı olan kanal. bu kanalı yöneten grubun birkaç tane daha kanalı var ve tamamı inanılmaz başarılara koşuyorlar. bunun tek sebebi "bu da video yapılmazki be kardeşim" demeden saçma sapan videoları düzenli bir şekilde yayımlamak.

çok değer verdiğim bir youtube kanalının haftalık gündeminde 200 bin abone olmakla ilgili bir konuşmada bu kanaldan şu şekilde şekilde bahsedilmiştir; "böcek yemiyoruzki 1 milyon aboneyi geçelim!!".
skipper skipper
genel amacı deney olan bu kanal artık konu bulamaz hâle gelmiş ki, abuk sabuk videolara yerini bırakmış. bu videolar ise ya fotoğraflı bilgilerden ya da abuk sabuk seyirciye yönelik testlerden oluşuyor. mesela " hangi hayrı poter karakterisin " gibi testler mevcut. ya bırakın allah aşkına, sırf ortaya bir şey çıksın da izlensin diye düşünmeyin artık yaratıcı olun anasını satayım. yapamıyor iseniz de bırakın gitsin.
a good day to die a good day to die
önce cem sonra okaner gitti. taze kan olarak birileri gelsede düşüşe geçtikleri bir gerçek. gitgide yabancı youtube kanallarındaki videoları tekrar yoluna gidiyorlar. yapyap kanalı da aynı şekilde düşüşte.
1 /