sapyoseksüel erkek

1 /
defaultt defaultt
erkeklerde kaide değişmez. bütün canlı türlerinde böyledir. sapyoseksüel=nefes alsın yeter. zekayı sadece sonuca ulaşmasında kolaylık sağlıyorsa tercih eder.
ccr ccr
genelde kız bulamayanların söylediği görülmekte, bi tane de kız içerisinde yüzen biri hepsini reddedip çıkıp dese he aynen knk diyip inanacağım.
queen dinleyicisi queen dinleyicisi
bakınız bu tabiri caizde "sap" erkek kişisi sapyoseksüel olduğunu iddia ederek bir çeşit aşağılık kompleksi ile çevresindeki kızlara "siz pek zeki değilsiniz, ben o yüzden sizi istemiyorum" imajı çiziyordur. yoo dostum yoo, yemezler.
tao pai pai tao pai pai
kanayan yarama parmak basan başlık. ben istemez miydim birlikte ingilizce akademik makale okuyup yorumlayabileceğim bir sevdiceğim olsun? neandertal dna'sının modern ırklar üzerindeki etkilerinden, batı kültürünün gerileyişinden, mitlerin evrimsel psikolojideki fonksiyonundan konuşabilseydik fena mı olurdu? amma velakin durum hiç mi hiç umut verici değil. elle tutulur nonfiction okuyan kadın bulmak samanlıkta iğne aramaktan beter. velev ki buldunuz, sizi beğenmeme olasılığı da çok yüksek.
(bkz: bakınız bu bir dramdır)
kuyruksuztilki kuyruksuztilki
bana biraz aptalmislar gibi geliyorlar. yani, sapyoseksuelim ben diyen tanidiklarima baktıkça neblem. hani herkes kendinde olmayanı ister gibi bir şey de yazmayayım da.

beni kaldırmak isteyen ipsiz sapsız bir manyak o kadar dil döktü kahve icelimler cartlsr curtlar. sonra bana dedi ki, ben güzelliğe bakmıyorum, sapyoseksuelim. essegin evladı çirkin miyim lan ben. evladim kız kaldiracaksin , hem güzel hem zekisin diyeceksin, bana ne senin sapyoluğundan, saf mısın. kaç erkekten duydum bunu. çirkinim heralde, uhuhuhh.

neyse, zeka seven zeki erkekler zeki kızların olduğu yerlerdedir. yani, adam odtü de yüksek yaparken bir yandan kendi işi vardır. o yüzden de karşısına zekisi çıkar. bizim karşımıza çıkmıyor diyorsanız geçmiş olsun bağcılar'da oturuyorsunuz. benim de hocalarım dışında pek zeki insanlarla karşılaştığım söylenemez. özel okul beninki, tuzla da oturuyom. etrafimdaki teyzeler benim oğlum da polis diyor. ben biliyom hep 4000 maaş alan hiç bı şey olamayınca polis olmuş embesiller. hemi bı de kapkara iri yarı .4000 tela için çekmeye değmez. şöyle ki bütün fed parayı bana verse gene olmaz.
suçu kendinizde arayın karşılaşmıyorsaniz. ben zaten sapyoseksüel değilim, geniş omuzlu sarışın yağuşuklu temiz kalpli erkkeker temiz yüzlü erkekler çok seksi geliyor bana, benim zekam ikimize de yeter ahahah merak etmesin o.
15
gurt gurt
erkeklerin kadınlardan almak istediklerini alabilmek adına izlediği bir yan yoldur. tıpkı zekâya aşık olduğunu söyleyen kızlar gibi. bu durumdan memnun olan kadının akıllı olmasına da olanak yoktur zaten. sizin akıllı olup olmadığınızı bir erkek tayin ediyor yahut tasdik ediyor ve siz buna düşüyorsunuz. nereden baksan garip. ama siz yine de ortamlarda ben çok zekiyim diye gezebilirsiniz.
madafakamanki madafakamanki
yine çiğ, gelişimini tamamlayamamış, dünyayı kendi daracık penceresinden betimlemenin vermiş olduğu boşlukta süzülen tarifsiz zihinlere alakasız gelecek ama yüzde beş milyar civarında haklı olduğum bir tespitte bulunacağım.

bir erkeğin gerçek manada sapyoseksüel olup olmadığını merak ediyorsanız sahilde bir fotosunu isteyin ya da mayo tercihini sorun. slip mayo varsa o erkek sapyoseksüeldir. slip mayo yoksa eğer hatunların sırf kendilerini zeki hissetmek için karşısındaki adamın zekadan hoşlandığına inanma eğilimini çözmüş sinsi bir piçtir.
gayfe gayfe
bunu diyen erkekler güzel ve akıllı kadın seviyorlar. asla çirkin ve akıllı kadına bakmadı lar. bir de güzel olanın esprileri iri oluyor, çirkin olan boğaziçi ne gidince yaa gayfe boğaziçi bir ölçüt değil diyorlar. güzel, kadir has yüzde 50 burslu bacım zeki oluyor.

veeee son, sapyo seven erkek orta zeka ve orta tipli oluyor. ve hatta çirkin. o yüzden akıllı ve güzel kız gondikleyemiyorlar. salak ve yakışıklı erkek gondikliyor yine bunları. benim gördüğüm bu.
1 /