serdar kılıç

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR
1
çaylakadam
önce sky türkteki program yapan, şimdi ntvye geçen enteresan insan. cidden enterasan... böcek yiyor, kurt yiyor, doğayla ilgili her şeyi biliyor. yani o kadar biliyor ki, allah varsa eğer, muhtemelen o bile o kadar iyi tanımıyordur kendi yarattığı doğayı.
ursus
ayı gril çakması değildir. ayı grill gibi efemine değildir. delikanlıdır. ayrıca ayı grill komandodur. serdar kılıç ise izcidir. ayı grill çöl,dağ,ova,bayır her yerde hayatta kalabilir. bunu yaparken düşündüğü tek şey hayatta kalmak ve programından para kazanmaktır. serdar kılıç ise doğa aşığıdır. yeşili ve doğayı sever. bunu sürekli dile getirir.

programındaki tek yamuğu, pis su birikintisinden kamışla içtiği su sahnesiydi. ağzına 2 damla çekti ve tükürdü. yeter bu kadar diğip yola devam etti.

susuzluktan ölecek olsanız bile durgun sudan(göllerden bahsetmiyorum) su içmeyin. bu da gerçek ayı* 'nın uyarısı.
jaheira
ntv'de yaptığı "doğada tek başına" adlı programla beni kendine hayran bırakan adamdır. bu programların yabancı örneklerini de severek izlediğimden kendisinin bu konuda çok başarılı ve yetenekli olduğunu düşünüyorum.

ayrıcı kendisi bize yabancıyı öven, yerliyi yeren kültür mantarı insan örneğini de göstermiştir. kendisinin hiç kimseyle aynı olduğunu ya da birinin taklidi olduğunu düşünmüyorum. bir şeyin tadı tavuğa benzediğinde, "tadı tavuğa benziyor" cümlesinin kurulması gerektiğini düşünüyorum. ayrıca bear grills "tadı tavuğa benziyor" cümlesinin telif hakkını üzerine mi aldı acaba? bir şeyin tadı tavuğa benziyorsa, tavuğa benziyordur sevgili özentiler.

kendisi bir türk olduğundan, hem de böylesine bir programı layıkıyla sunduğundan ötürü ben kendisini çok seviyor ve destekliyorum. yabancı yapımları göklere çıkarıp, türk yapımlarını yerin dibine batırmak da moda oldu. neyse, konu bu değil. kısacası; kendisini severek izliyoruz.

bir de kendisinin vücudu mükemmel. programın görselliği de artıyor tabii böylelikle.
füçır
ilginç bir program yapıyor kendisi, takdirlerimi sunuyorum. mis gibi doğada yaşıyor adam, hem de tek başına. benim 2. güne tilkiler ırzıma geçer gibi geliyor.

bir ton şey öğrendim sayesinde. demin de resmen ntv' de yere işeyip eliyle işediği topraktan aldığı bir parçayı bacağına sürdü. arı sokmasına iyi geliyormuş. çişte amonyak varmış, ondan faydalandı. adam aleni olarak praym taymda yere işedi heh heh.

bekliyorum, yakında boktan da bir şeyler çıkaracak.
kurremkamerruk
tam bir hayvandır. spor yaptığım dönem boyunca karşılaştığım en kuvvetli adamlardandır. 210 kilo ile skuat çalışırken fıkra anlatabilen, iki parmağı ile barfiks çekebilen bir insandır. aynı zamanda oldukça muhabbet bir abidir. basketbol ile başladığı spor macerasını yanlış hatırlamıyor isem bacağındaki bir sakatlık ile dağcılığa çevirmiş ve devam etmiştir.
nskmourinho2
nba final serisinde her molada reklamı çıktığı için tiksinmiştim kendisinden. ulan boston-lakers serisi var pat diye çıkardı. yok su vermedik yok yemek vermedik diye. şimdi düşünüyorumda fazla sert çıkmışım kendisine, affetsin.
sleepy
sarıkamış destanını gerçekleştirdiği bölümü izledim az önce.adamın parmakları dondu,sesi kısıldı , ağladı . gerçekten cesur bi abimiz takdirle izliyoruz.bear grylls ile söyle bi yarışma falan yapsalar ne güzel olur değil mi sevgili sözlük ahalisi?
1
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak ücretsizdir ve yalnızca saniyeler alır. hemen üye olun:

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın