sevgilinin fetö sevici olması

absinthecı absinthecı
ilk celbe yazıl askere git, vatan bayrak sallamayla kurtarılmıyor. iyi alıştınız amk facebook ta iki 15 temmuz sözü paylaşıp vatan kurtarmaya
instela nın yakışıklısı vol 2 güzelim instela nın yakışıklısı vol 2 güzelim
üniversitede bi ara ilgilendiğim kız fetö sevici çıktı. enes kanter'e enes abi enes abi diye twitler atıyordu.

17-25 aralık operasyonundan sonra, önce profil fotoğrafını kararttı. sallamaya devam ediyordu tabi. ardından hesabını gizledi. 15 temmuz'dan sonra da tamamen kapattı hesabı.

görüyorum instagramda fotoğraflarını. nasıl da hiçbir şey olmamış gibi gülebiliyor, insan içinde gezebiliyor. üniversitede pkk sempatizanı kürtler vardı. onlardan hiçbir farkı yok aslında. rte at izi it izine karıştı derken haksız değil. değil üç ay uzatmalı, üç yıl uzatmalı khk'lar ile bile temizlenmez bunlar. sisteme henüz dahil olmamış o kadar çok insan var ki. memur değil, polis değil, asker değil. nasıl temizleyeceksin bunları.

ne istediler de vermedik dediniz. verirken bizlere sormadınız. fakat o zamanki hurmalar bugün bizleri de tırmalıyor.
karsenger karsenger
bir arkadaşınki böyleydi.

çocuğu türkçe olimpiyatlarına davet etmiş. bu da olayın ne olduğunu öğrendikten sonra bizim ağzımızı yokluyordu "çift gezmesi olur beni o dincilerle başbaşa bırakmayın" diye

zaten türkçem, anadilim olduğu için fena değildir. şimdi orada konuşamayanları dinleyip bildiğimi de mi unutayım?