sigara

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR CC:bu fonksiyonu kullanarak girinizi doğrudan seçmiş olduğunuz sosyal platformda da yayınlayabilirsiniz
21
bete noire
sözlükte ilk girisini winston başlığına girmiş (#2246591) biri olarak hakkında bahsetmek isterim.

öncelikle bu lanet şey gerçekten zararlı. - hadi canım !-

şahsımda ortaya çıkardığı ufak kalp sorununu, dişlerimi sarartması, eski sporculuğumdan eser kalmaması ve halı saha maçı bile yarım saat zor dayanılacak kıvama geldiğini saymaz isek, pek zarar vermemiştir.
yani en azından en yakın arkadaşımın amcası gibi yoğun bakımda değilim.

sadece çevremize bakarak bile yeterince verdiği zararları görebiliyoruz bu pisliğin. ancak kadim dostumuz diye bir savunması da vardır bunun. hep yanımdaydı gibi romantik cümleler kurulabilir hakkında. tabii insan evladı para verip aldığı sürece yanında olan şeye '' hep yanımdaydı '' diye bile savunma kapasitesine sahip bir canlı..

hala sigara içen biri olarak konuşuyorum ve uyarıyorum. eğer içmiyorsanız, ne olursa olsun içmeyin. eğer içiyorsanız, yardım alın. evet yardım alın, çünkü gerçekten hastalık.

ulan, bir ot parçasını kağıda sarmışlar ve yakıp dumanını içimize çekiyoruz be. daha ötesi var mı? gerzeklik değildir de nedir?

ha bıraktım mı? deniyorum. böyle böyle gaz veriyorum kendime. hoş bişi. - gaz vermek-
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
sir da ros floyd
bazıları için tabut çivisi bazıları için her şeyden sonra yakılan ciğerleri bayram ettiren bana kısır etmeyeninden ver dedirten tütün mamülü.(ama hakket dedirtiyor)
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
helen
kullanılması yasal olan zehir, uyuşturucu. sağda solda , paketin üstünde sigara sağlığa zararlıdır deneceğine neden hala üretiliyorve yasal olarak ta satılıyor iv. murat kadar olamadılar.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
ima
'tus' un olmazsa olmazlarındandır. iyi ki de vardır. o sağ altta görünen akciğerin kararmış hali taaaaaaaaa bilmem kaç yıl sonraki halidir. sabahın beşinde mi sigaranın zararları insanların kafasına dank edicektir?? ne kadar manasızdır.. hayret bişeydir..
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
iussy
14 ocak 2008 tarihinde bıraktığım yerine kendimi bisiklet kullanmaya verdiğim çok zararlı, çok kokulu ama pis kokulu tütünlü şey.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
sondanbiönceki
sperm sayısı gereğinden çok fazla olan erkeklerde tedavi gerecidir.

hulki: recai abi hayrola? hani 2 yıldır sigara içmiyodun sen? noldu abi niye başladın?
recai: lan sorma ya. aramızda galsın. prezervatif kullanamıyom. yırtılıyo.
doktora gittim. meğerse sperm fazlalığı varmış bende. doktor tavsiyesi...
hulki: hee...
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
iussy
olağanüstü hal nedeni ile kendisini bırakma eylemime 2 haftalık ara verdiğim dumanlı rulo.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
21
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın