signal

gxix gxix
bir diş macunu markası. en son çikolatalı diş macunu da üreterek ne kadar gereksiz işlerle uğraştıklarını ispat edip çıktılar köşeye.
zaknafein zaknafein
diş macunu yiyen insanlar için üretim yaptığını düşündüğüm marka.şöyle kavunlu , peynirlisi de olsa rakı yaparken diyorum hani ağzımız da kokmaz bir yandan.
5e8a 5e8a
dünyanın en iyi diş macunu. colgate'e kıyasla daha yoğun. colgate çok rerörerö. hastasıyım signal'in. hayatta vazgeçmem. o kadar seviyorum ki her tarafıma sürdüm geçen. yakıyo bazı yerleri ama.
fitnefücur fitnefücur
bugün white now adlı ürüne kavuştum, denedim ve fetiş egolarımı tatmin ettim. bu macun değil karar verdim. adını bilmiyorum ama diş macunu değil. hatta bunu yapan insan olamaz. süper bir tat, harika bir kıvam ve sonuç geçici bile olsa optik beyazlık. ( optik beyazlık ne ola ki) neyse, demem o ki alın bu ürünü. vallahi signal'de çalışmıyorum. tamam dişlerim lekeli sarı filan değiller ama gözüme daha da beyaz göründüler.
şimdi yalnız dikkat edilecek nokta şu, ilk kullanımda sonuç alamıyorsunuz. nedenine gelince;
tüpü açtım fırçama sıktım ve başladım dişlerimi fırçalamaya, tadı hoşuma gitti filan derken işlemi tamamladım. sonuca baktım dişler aynı görünüyor. kutusunu aldım elime inceledim. üzerindeki resimde, macunun ortasından mavi bir şerit geçmekte. '' aa benim kullandığımda bu şerit yoğudu'' dedim ve tekrar banyoya gittim. fırçama bir miktar daha macun sıktım ve işte orda mavi şerit fırçamda. tekrar fırçaladım dişlerimi. sonuç: daha parlak ve optik beyazı dişler. meğer keramet o mavi şeritteymiş. artık canım sıkıldıkça diş fırçalıycam.
güle güle kullanın.
mrsteacher mrsteacher
bir diş macunu markası.
bildiğimiz "saynıl" gibi okunsa da, çoğunlukla halk arasında yazıldığı gibi okunur.

böyle milyon tane örnek çıkarırım sadece dilcilerin fark ettiği çoğunluğun günlük hayatta farkına varmadığı için türkçe gibi okuduğu yabancı terimlerden.

bu kelimeleri fark etmemek, türkçe gibi okumak ayıp falan mıdır? asla. herkes ingilizce bilecek diye bir şey yok.

eğer tam bilinmiyorsa ben değil bir arkadaşımın deyimiyle "ne gülüyon. üzerinde ne yazıyorsa onu söylüyoruz, işte." diyen adamın yaptığı her halükarda daha mantıklı gibi geliyor bana.
mechulio trepunti mechulio trepunti
zamanında a b d'nin tüm dünyadaki internet ve telefon iletişimini izlediğini belgelerle kamuoyuna duyurup dünya gündemine oturmuş ve daha sonra gizliliği iğfal ettiği için kendi ülkesi tarafından fellik fellik kovalanıpta en son rusyaya sığınan büyük şahsiyet edward snowden` tarafından bizzat kullanıldığı öne sürülen vehatta kendisi tarafından tavsiye edilen anlık mesajlaşma araşma uygulaması. hem android hemide apple için geliştirilmiştir.pri v acy e önem veren bilinçli bireylere kullanımı tavsiye edilmektedir.

signal (software) - wikipedia, the free encyclopedia signal is the successor of an encrypted voice calling app called redphone and an encrypted texting program called textsecure. the beta versions of ... wikipedia

android için;
signal private messenger - android apps on google play signal makes privacy simple. send text, photos, and group messages for free! google

apple içün;

yasevyabadabadu yasevyabadabadu
whatsapp'in gizlilik politikasını güncellemesi sonrası insanların telegram'a geçmesini gerçekten anlamlandıramıyorum arkadaş. çoğu kişinin gerekçesi de ''popüler olması''. şaibelerle dolu olan bir uygulamadan bir diğer şaibeli uygulamaya geçiş sebebiniz ''popüler olması'' ise şayet uygulamaları ve politikalarını değil, kendinizi sorgulayın.

bunun dışında signal'e geçmenizi öneriyorum. sebebini araştırırsanız net olarak görürsünüz. özellikle güvenlik ve sesli mesajlarda (ses kalitesi) farkını kullanırsanız göreceksiniz zaten.

signal'in fetö ve pek çok terör örgütüyle ilişkilendirilmesi ve sanıkların bu uygulamayı kullandığı iddiası doğru çünkü uygulama diğerlerine göre çok daha güvenli.
kaldı ki signal'i bu oluşumlar kullandı diye tutuklanacağını sanan veya iddia eden de kimse kusura bakmasın açık ve net geri zekalıdır.

15 temmuz'da darbeciler whatsapp'tan yazıştı diye hepimizi tutuklasınlar o zaman?

ya arkadaş gerçekten anlamıyorum telegram, whatsapp babanızın şirketi mi?
böyle şeyler deyince de alaya vurup ''muhittin topalak from kazlıçeşme ığağağa'' siktirin gidin gerçekten siktirin gidin. kendinize değer vermiyorsanız böyle düşünenlere dil uzatmayın.
yasevyabadabadu yasevyabadabadu
bazı arkadaşlar ''özentilikle'' suçladı da beni. efendim neymiş son olaylardan sonra gösteriş falan olsun di...
2018 yılında uygulama hakkında yaptığım yorumu ekliyorum.
kaldı ki uygulamayı 2015-16 gibi kullanmaya başladım.
yani anlatmaya çalıştığım şey özenti değilim ve uygulamalar hakkında bana özenti diyen beyinsizlerden kat be kat daha fazla bilgi sahibiyim, neyse.
daha önce yazmayı unuttuğum birkaç olumlu özelliği yazmak istiyorum:
-signal bir şirket değil, vakıf tarafından yönetiliyor.
-kar amacı gütmüyor, fonlaması uygulama içi yapılan bağışlardan sağlanıyor.
-açık kaynak kodlu.
-sesli mesajlardaki kalite farkı olağanüstü (sonradan fark ettim bunu yazmışım zaten ama olağanüstü, evd).
-sansür atlama özelliği var. türkiye'de yaşıyoruz, zaruri.

detaylara girmiyorum. araştıran farkı görür.

işbu entari önceki entariyi editleyip görsel ekleyemediğimden yazılmıştır.

daha önce uygulama hakkında yazdığım entari (bkz:#18115717).

ek: