sırra kadem basmak

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR CC:bu fonksiyonu kullanarak girinizi doğrudan seçmiş olduğunuz sosyal platformda da yayınlayabilirsiniz
1
sensey
herkesi öldüğüne inandırdıktan sonra yapılması gereken iş.
(bkz. `usual suspects)
(bkz. `keyser soze)
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
myrmidon
sır giz, gizlilik; kadem ayak demektir. bu durumda gizliliğe adım atmak demektir. kayıplara karışmanın banttan alınmış sayı halidir.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
yalnızlık bir yangıdır
ortalıktan kaybolmaktır.hiçbir açıklama yapmadan ne bileyim özür dilemeden ya da helallik istemeden .ilginç bir davranış tarzıdır. ne yani bakacak yüzün mü yok . yaz o zaman iki satır. belki de böyle çekip gitmek en mantıklısıdır. sorgusuz sualsinz ne dersiniz?
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
p
birçok insanın yapmak istediğidir.

ben tanıyorum böyle birini. hayranlıkla izledim sırra kadem basışını.

önce sosyal medya hesaplarını kapattı. sözlük falan da dahil.
sonra telefon numarasını değiştirdi.
evini değiştirdi. sorduk soruşturduk bulamadık.
öldüğünden şüphelendik, yakın arkadaşları araştırmış yok öyle bir şey.
ismini google'a yazsanız hiçbir şey çıkmıyor o derece. ya isim benzerliği ya soy isim...
ismini mi değiştirdi acaba düşünmüyor değiliz.
yurt dışına çıkamaz diye düşünüyoruz. cahil cühelanın tekiydi.
estetik falan oldu diye düşünüyoruz, fazlaca çirkindi çünkü.
bulsam parçalıcam. yok kadın ortalıkta yok.

bunu okursan birgün gözüm, seni bulacağım kızım.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
1
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı?