skrillex

1 /
bada bada
korn'un yeni albümü the path of totality'den çıkan ilk single get up'ta beraber çalışmışlar. adam kendini göstermiş, grubu geri plana atmış resmen.
noscho noscho
elektronik müziğin her kolunu dinlemiş/dinleyen, ceset metalde bile "abi seven seviyordur bi şey buluyolardır kesin" diyen bir adam olarak şunu rahatça söyleyebilirim ki, skrillex seven insanın hayat damarlarından birinin içine semender kaçmıştır, estetik duygusu yoktur, yüksek kolesterol sahibidir, hatta belki de godoştur (estağfurullah).

yok arkadaş adamın neresinden tutsan elinde kalıyor ya. pis aknestepçi hipster seni.
kopuşkan kopuşkan
yeni jenerasyonun haz aldığı elektronik müziği hakkıyla sunabilen sayılı tiplemelerden birisidir. klasik elektronik müzikle uğraşan ve bir çok insan tarafından bilinen diğer klişe ve tek tüze elektronik müzik yapan djlerden ayrılmıştır tarzıyla. evet eskiler baydı artık sevmiyordum zaten ama skrillex ve modestep gibi sanatçılar elektronik müziğe bi nebzede olsa sertlik ve patlama katmışlardır. bir çok tarzı sentezlemektedir kendisi en başta dubstep ve trance gelir parçaları agresiftir güzeldir. tavsiye edilir...
etzel etzel
beni bu kadar müziğine bağlayan başka bir adam tanımıyorum ben arkadaş. elektronik müzik neredeyse hiç dinlememiş olsam bile bu adam çok farklı. çok ayrı duruyor diğer elektronik müzik yapanlardan.
ama herif ucube gibi lan.
parazite parazite
kesinlikle füturistik elektronik akımının yanı bu dönemin yeni nesil "prodigy"si. tam olarak aynı olmasa da zamanında prodigy bizde nası bi bengallık yaratıyosa bu çocukta müziğiyle bunu uyandırıyor... ayrıca diğer dubstep emsallerini incelediğinizde aralarında en dinlenecek olan adam akıllı işler yapan "drop" olayının dibine vurmuş müzik adamı..

son bi not. kesinlikle bassları iyi olan bi kulaklıkla dinlenmesi gereken adam...

ayrıca scary monsters and nice sprites ı da bi dinlemeniz tavsiye edilir...


nothingface nothingface
first of the year parçasını dinledikten sonra takdir ettiğim ve deli gibi kıskandığım prodüktör. ben evde 500 liralık laptop ve krekli fl studio ile birseyler yaratmaya kasarken bu herif moralimi bozuyor resmen.


ariel ariel
eleştirilse neyse de yere düşünce bir de ben tekme atim lahov diye acımasızca saldırılmasını anlayamadım yaratıcı adam. dangalaklığını mı bırakmamışlar , çirkinliğini mi belli değil. adam bir şeyler yaratıyor ve ürettiği müziği beğeniyorsanız dinleyin beğenmiyorsanız da akli melekelerini yitirmiş teenage kızlar gibi "aptal , salak , manyak!!! " diye coşmayın. skrillex'ın da değilim valla işin , ben sizin imajınızı düşünüyorum kuzum.
lure lure
saçı bu aralar pek moda. sol tarafı 3 numara yapıp diğer taraflar uzun gezen erkekler, bunu yapana kadar yakısıklıymışsınız be.
1 /