sözlük yazarlarının anlam veremedikleri

1 /
nickini unutan kız nickini unutan kız
kimine göre ilginç şeylerdir.mesela bugün beşiktaştan kadıköy vapuruna bindim,hava güzel tadını çıkarıyorum manzara falan on numara.sonra gözüm 2 sıra ötede oturan bir çifte takıldı, birbirlerine manalı manalı bakıyorlar, öpüşüp koklaşıyorlar falan.sonra kız aniden adama sarıldı.neyse dedim tekrar deniz manzarama daldım.sonra fark ettim ki bu çiftin karşısında bir çift daha varmış.onlar da aynı moddalar öpüşüp koklaşıyorlar falan.sonra iki çifti incelemeye başladım.birbirlerine hava atar, birbirleriyle yarışır gibi bir halleri vardı.bir an tırstım bu işin sonu kötüye gidiyor diye.çünkü sürekli bir sarılma halindeler karşılıklı.kızlar sanki ''ben daha çok seviyorum''modundalar.arada birbirlerine baktıklarını gördüm.sonra neyseki vapur iskeleye yanaştı, her şey normala döndü.ama hala anlam veremedim o karşılıklı yaşadıkları olaylara.ve erkeklere hak verdim, hemcinslerimin bazılarına cidden anlam verilemiyor, mesela o kızlar.ilginç...
ssa ssa
mıy mıy cocuk gibi konuşan yetişkinler, ergenler. hele sevgililerde kızların oyle konusup erkeklerin de ona uyması. büyük bir anlamsızlik içindeyim.
violet violiny violet violiny
facebookta bir kişinin ilişkisi var olarak değiştirdiği durumunu sürüyle insanın beğenmesi. adam ya da hatun manita yapmış da size noluyo ne bu sevinç poh pohlama isteği sizdeki anlamıyorum ki..
verde verde
devam zorunluluğu olmayan üniversitede sabahın köründeki derse gelip bilgisayarda dizi izleyen adam. olayı nedir çözemiyorum.
çaylak muhasebeci çaylak muhasebeci
anlam veremiyorum bazen neden iyilik yaptımız insanların bizim kuyumuzu jkazdıklarını anlam veremiyorum bazen ortada gidecek hiç bği sebebp yokkkebn bırakıp giden insanları ve hiç anamıyorum yakınlarımızın attıgı kazıkları nedendır bilinmez fakat bilinen hayatında ınasanlaırnda sadce birer ibne oldukları...
besiktaskli besiktaskli
bazen anlamaktan vazgeçtikleridir.

zira sözlükteki şu anlamsız, gereksiz kirlilikler mesela...
ve kızların erkeklere, erkeklerin kızlara laf sokma çabaları...
klavye başında kahraman olup vatan kurtaranlar...
niye eksi aldığı anlaşılamayan giriler...

vs vs...
aşk gazisi aşk gazisi
10 yıl önce parasını ödeyip kapatılan bir ev telefonun bugün eve gelen fatura ile 585 tl borcunuz var ödemezseniz sizi icraya vereceğizi bir türlü anlamadım. ulan bilemem ne evlatları 10 yıl önce neredeydiniz?
grii grii
bir insan neden sezaryene karşı olur?derdim politik popülerlik değil, gerçekten anlayamıyorum. ne biliyim, bademcik ameliyatına karşı olmak gibi geliyor bana.
o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o
yolda gördüğün bir kıza laf atılınca ele ne geçer hala anlamış değilim.
hayır kız gelip,
"-çok güzel laf attınız beyefendi derhal sevişmeliyiz." demeyeceğine göre nedir aga?
yani hakikaten nedir amacı? götümü keseceğim bu işe kafa yormaktan..

ruhsal tatmin felan mıdır acaba? anlam veremiyorum.
o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o
tatlı hayat'ı izlerken irfan bey sormuştu..
çayı ilk çinliler buldu, bunu biliyorum..
şekeri ilk hintliler buldu, bunu da biliyorum..
peki çayın içine şekeri ilk kim koydu? onu bir türlü bulamıyorum..

videosu;
(30:47'de başlıyor o muhabbet)

yuh. harbi harbi kafama taktım bunu. inanılmaz merak ediyorum.
irfan bey kafasında olduğuma mı üzülsem?
cevabı bulamadığıma mı?
dalgalandım da duruldum dalgalandım da duruldum
işten gelirken rastladığım durumdur. olay aynen şöyle. oldukça şişman bir kız- çok güzel harekeerdeki rasim öztekin'in kızı ebatlarında- sevgilisiyle durakta bekliyorlar. adamın arkası dönük yüzücü sırtlı dal gibi. kızın iri simitlerine şap şap yapıp " aşkım, yerim bunları" dedi.
ironi değil, ciddi. parmakta yüzükleri var. bildiğin aşık yani.
anlam veremediğimse o sırtı nasıl yaptığı değil tabi. olaya külliyen anlam veremedim. o şap şap ne la.
1 /