sözlük yazarlarının söylemek istedikleri

452 /
insan adam insan adam
ntv kanalında, jeff bezos'un pilotsuz uzay aracı ile uzaya çıkacağı haberini izlerken canlı yayında konuyla ilgili detay bilgi veren sorumlu kişinin bağlantısı koptu. söyleyeceklerim bu kadar.
dudu hatın dudu hatın
dün 2. doz aşımı yaptırdım. gece eklem ağrıları ve terleme nedeniyle neredeysen hiç uyuyamadım. zavallı bebeklerler, daha bir aylıkken aşıları yapılıyor, ateşleniyorlar da bizim kadar tantana yapmıyorlar.
ljiljani ljiljani
pek çok şeyi unutmadığım gibi bunu da unutmadım. bugün olduğunu hatırlıyorum ama yine de tam emin değilim.

"gelin duadan unutman bunları
ne söylerler ne bir haber verirler"

denilebilecek çok fazla bir şey yok. allah yattığı yerde rahat ettirsin, merhametinden esirgemesin. gani gani rahmet eylesin.
2
anabacı vokke anabacı vokke
bir zoom partisindeyim. müzik güzel ortam güzel... ama yakın çekimlerde çocuk gülüşlerimizi katletmişler b'olm! yapımda ve yayımda emeği geçenlerin allah belasını versin...
tuzun ruhu tuzun ruhu
insanın uyandığı sabah geçirdiği güne bağlıymış. ben sabahın altısında kalbim havada keşke her gün olsa dediğim ufak bir mide ağrıysa uçuyorum. aslında bu yoktu anasssını satayım içimden geldi.
purge me purge me
ya şimdi gitmişler babamın mezardan foto atmışlar sabah sabah demin. çiçekler açmış, otlar yeşermiş demişler bana da falan filan. onlara göre, süper iş yapıyorlar ben biliyom huylarını. uzaktaki bana bunu yaparak, "bak sen burada olmayı istesen de biz sana gönderdik foto, üzülme çok güzel bakılıyor mezara" deme niyetindeler. tabi yani bunları bildiğim için sessiz sakin "he hı" diyerek konuştum da, yaaaani bee!

ota boka, "purge me sana demedik üzülürsün diye" demeyi biliyorsunuz. (panik bi tip olduğumu bildikleri için çeşitli üzücü olayları saklarlar, zorla ağızlarından alırım). bayram bayram şu yapılan iş mi yani. kendi içimizde yaşıyoruz bi şeyleri işte. senelerdir bu böyle. derdimde zırlamam aleni, böyle durumlarda da tepki vermem karşıya o an. normalde de zaten, değer verdiğim birileri varsa karşıda ve kırgınsam ona, kafam karışıksa, bazı hareketlerinden aşırı irite olduysam bile, atarım içime az daha düşüneyim sonra bakarız derim. tüm bunları biliyorlar, beni biliyorlar. lan biri de düşünsün bu adam şimdi zaten hafif bir hüzün taşıyordur, orada tek, böyle lak diye mezar fotosu atmayalım diye. çotank diye dayamışlar wassaptan arkadaş dslkfjsk. yok hani, yeni bir kayıp değil zaten olmuş 11 sene şurda. yeni olsa da, burada drama haline getirmiyorum bu ruh hallerimi, yapım bu. ama insan yine de ani anılarda, ani gelen görsel hafıza tazeleyici şeylerde duygulanır ve derinlere dalar ya hani bir kaç saat, işte o hesap. iyi bari içimi dökmüş oldum şurdan.

sitemli not: ulan enişte hep sen gazlıyorsun bunları sdlfjk. almış 2 kadını gezdikçe geziyor yaa. otur kahvaltı yap işte sabahın köründe yazlıktan çıkmışlar mezara gitmişler hey allam.
1
452 /