sözlük yazarlarının söylemek istedikleri

487 /
noise noise
bu şehir kış gelince böyle, herkes marketlere koşar akşam oradan eve. kimse kalmaz dışarıda, soğuk...işte ben o boş sokaklarda gezerim
ozzz2110 ozzz2110
eskisinden daha çok tiksinir oldum insanlardan. mümkünse içinde insan olmayan bir iş, bir il ve ülke isterdim. sanıyorum sadece iş kısmına çözüm bulabilirim. bu aralar yatırımım kendime. hayatım "ondan" sonra ciddi bir kırılma yaşadı. rayına girmesi zaman aldı. açıkçası girdide diyemem. kafamdan söküp atmış değilim. ama bir adım atacakta değilim o atsın isterdim pek ala. geri adım değil ileri adım atılsaydı bambaşka olacak şeyler hiçliğe gitti. gurur! gurur bunun sebebi. gurur seni hiçliğe götürür. hiç olduk. şimdi yepyeni bir kırılımda, o kırılımın hakkını verip sahip çıkıcam tabi ki. silkelenip güçlenip gelişmem lazım. bu hayatta insan ne yaparsa kendi yapar, ne başarırsa kendi başarır. ne zaman durdunuz o zaman yavaşlarsınız.
anabacı vokke anabacı vokke
şu müge anlı'daki bütün köye veren kız var, memleket onu konuşuyor son günlerde. maşallah bütün köy birbirine basmış ama herkesin de başı kapalı... ben artık bastırılmışlık falan da diyemiyorum buna. sikerim bastırılmışlığını abi, adam kendi köyünde her boku yiyor. sonra akp'ye oy veriyor, tüm türkiye'yi fen lisesi yatakhanesine çeviriyor. ben sizin köye gelip ahlak zabıtalığı yapıyor muyum lan? ama sen seçtiğin hükümetle tüm türkiye'ye yapıyorsun. işte bu ikiyüzlülük yüzünden siki tutmuş durumdayız.

şimdi şöyle bir memleket düşünün, solcular ve liberaller hariç bütün siyasi akımlar ultra milliyetçi. aralarındaki farkı sadece ne kadar seküler olacakları ve etek boyunun ne kadar kısa(ya da uzun) olacağı belirliyor. herkes de bir solundaki ahlaksız yaşamakla, zina yapmakla suçluyor. akp'li chp'liyi, chp'li cihangir solcusunu hep böyle suçluyor. ama gerçekte olan şu...

cihangir solcusu maksimum mmf yada mff yapıyor. hani onu da yaparsa... ama öyle 4 efe bir ata binmek falan yok yani. ama bu "zibidilere" kinini kusmak için hiçbir fırsatı kaçırmayan ulusalcı "troçkistlerimiz" 4 kişi tek kısrağa binebiliyor! ama ahlak timsali olan kendileri, şerefsiz ve ahlaksız olan da bu sol-liberaller... sanırım sol-liberallerin hatası her şeyi açık yaşamak. her neyse... onları geçip, bu sefer düpedüz iç anadolu sağcılarına geliyoruz. adamlar durup soluklanmadan sikişiyor. ve hayvan, çocuk demeden her şeyi sikiyorlar. müge anlı derya ve aşağı brazzers köyünü bırakın, ortalama bir amatör porno sitesine girin. bütün videoların türbanlılardan geldiğini, swinger videolarının hep malum parti ve partiler tabanından geldiğini göreceksiniz. afrin'e atılan bombalara swinger çiftlerin imzası atıldı lan bu ülkede. dsip'li miydi sizce bu kardeşlerimiz? ve adamlar durup dinlenmeden sevişiyorlar. bakın, bu polislerin "dinsiz köpekler", "ahlaksızlar" diye gaza getirilip dövdürüldüğü odtülüler, boğaziçililer var ya... işte onların final dönemleri çektiği sıkıntılar inanılmazdır. kütüphane koltuklarında sürtünerek rahatlayanklar mı dersin, kafada sınav olduğu için seviştiğinden bir bok anlamayanlar mı... ha normal zamanda da işler çok rahat değildir zaten. yurtta kalıyorsan iyice sıkıntı da evde kalıyorsan evin boşaltılması, boşaltılacağı günün herkese uyması falan hep derttir yani. ama arkadaş, millet sincan'da keçiören'de peşpeşe video atıyor ya. sen evde ses duyulacak diye ağzını yüzünü kapatarak sevişirken adam kamera açık sevişiyor.

ondan sonra adamlar bir partiye oy veriyor. oy verdikleri parti yok öğrenci evleri, yok gece 12'den sonra tekel bayine gidemezsin diye ülkeyi kocaman bir fen lisesi yatakhanesine çeviriyor. yok hayır, işin kötüsü muhtemelen kendi yaptıklarından da utanıyorlar ama yapmadan da duramıyorlar. e babam, o zaman niye bu ikiyüzlülük? salın gitsin... kimse çankaya'dani kadıköy'den gelip sizin eş değiştirmenize karışmıyor ama siz cumhurbaşkanı seçip karışıyorsunuz. yok hayır, bunun size de bir faydası yok yani...
vikvikeden vikvikeden
güne yine neyzenle başladık..
ben bu dünyanın devr-i devranını, izzet-i nefsini sikeyim,
yansın bu ibneler su veren itfaiyenin hortumunu sikeyim,
...
3
danduni danduni
esra erol ve müge anlıda yaşananlar toplumun yozlaşmışlığının en belirgin örnekleri. bizim sağlam bir topluma ve toplumsal ahlaka ihtiyacımız var. bizim seçimlerde din satanlara değil gelir adaletsizliğini ve hırsızlığı önleyenlere adalete ihtiyacımız var. çok doluyum bu aralar daha yazarım
487 /