sözlükteki buglar

aşırı yalnız kişilik aşırı yalnız kişilik
mobil programda birçok sorun saymakla bitmez. örn; - uzun mesajların tamamının okunamaması, - bazı girilerin beğenilerini görememek(null yazıyo), - bazen kendini kapatıyo, - (bknz:) lar bazen açılmıyo.... vs..vs
la manzana la manzana
mobil uygulamasında kişinin kendi kendini kanka olarak ekleyebilmesi. az önce kendimi ekledim ve mesajlaştık kendi kendimle, dertleştik falan hatta. önemli bir şey değil ama sonuçta bir bug.
kheldarxenon kheldarxenon
an itibarı ile yeni birini keşfettim.

efendim, sağ tarafın büyüklüğü orta taraf ile limitli.

yani, orta tarafta yeteri kadar uzun bir içerik yoksa, sağ tarafta (ekran büyüklüğünüze göre) benim ekran büyüklüğümde 3. duyuruda falan kalıyorsunuz, altı yok. scroll da yok.

evet, sol frame geri geldi, orada ayrı scroll yapıyoruz. sağ frame yok, orada ayrı scroll yapmamıza da çok gerek yok. ama ekranın (yani içeriği kapsayan orta bölüm ve sağ bölümün) uzunluğu orta bölüme değil orta ve sağ bölümden en uzununa göre şekillenmeli.
schlingel schlingel
sevgi pınarı bölümündeki ilk girinin başlığına tıklayınca alakasız bir başlığa yönleniyor. sonraki girilerde sorun yok.

mesela bende ilk giri "kedi" başlığında, başlığa tıklayınca "kadın şoförler" başlığına gitmeye çalışıyor.

edit: düzeltiyorum, ilk giri olması gibi bir şart yok. bazı sevgi pınarı girileri alakasız yerlere yönlenirken bazıları normal çalışıyor.
format at geçer format at geçer
bildirimler hala bug dolu. bildirimleri açması zaten 30 sn. ayrıca anlık bildirim de yok sanırsın bildirimler postayla yollanıyor şu giriyi şuan biri oylasın anca yarına bildirim geliyor. bir de bildirim var diyor açıyorsun bildirim yok arada bir şaka yapmak iyi güzel de bokunu çıkarmasın bence.
bubirsosyaldeneydir bubirsosyaldeneydir
yeni başlık açıldığında ya da random herhangi bi' başlık diriltildiğinde sol framede görünmeyişi... ha bu her zaman mı böyle, hayır değil ama algoritmasını çözemedim henüz.

bu hatanın şöyle bi' yanı var, sol framede görülmeyen giriye gelen oyların kuvvetle muhtemel sizi takip edenler tarafından verildiğini anlıyorsunuz zira bu giri -sıklıkla bozulan, hayatımızdaki kaprisli sevgili boşluğunu dolduran- sevgi pınarına düşmüş oluyor. özetle, artı-eksi oy anonimlik çemberi böylelikle daralmış oluyor.

bu giriyi fok balığı alkışı eşliğinde "brava geri zekalı" diyerek noktalarken beynimi güle güle kullandığımı da eklemek isterim.

ps: sevgi pınarında yılan beslemek de varmıshhsshshh
jakesantiago jakesantiago
bug yazınca elim ayağım titriyor arkadaşlar yapmayın :d bu sözlüğü bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine keşfettim. bence güzel bir arayüze sahip. kullandıkça bugları var ise fark edeceğimi düşünüyorum. bu entrymin altına yorum yaparak ilerleyen günlerde sizlerle paylaşacağım.