kanser

al bashino al bashino
bugün babamın 4 sene sonra kanser hastalığının tekrar nüksettiğini öğrendim. ondan uzaktayım yanında olamadım öğrendiğinde, tek başına karşıladı bu haberi. ağır geldi, telefonda torununun sesini duymak istedi ve hüngür hüngür ağladı. elimden geldiğince destek olayım diye telefonda ne kadar moral verilirse o kadar yanında olmaya çalıştım, bana da iyi ki varsın dedi ve yine ağladı. içim parçalandı. ruh gibiyim sabahtan beri. ikinci karısı ona ev aldırmaya çalışırken, boşandığı karısı yani annem arayıp gerekirse kendi evimi satar seni yine tedavi ettiririm deyince ne diyeceğini bilememiş, yüreği parçalanmış yine ağlamaya başlamış. hayat çok acımasız. aile her şey.

zor bir sürece giriyoruz yeniden. allah babama sağlık, bizlere de sabır selamet versin inşallah. hep beraber atlatacağız allah'ımın izniyle.

güzel günler göreceğiz inşallah, güneşli günler ..

piç erkeği değiştirebileceğini düşünen kadın

purge me purge me
çok doğru düşünüyordur helal olsun ona. (alnından öpen emoji) bu piç dediğin erkek türü karaciğeri bırakmış olur zaten bir zaman sonra. değişime mecburdur. karciğer gidik, sigara yüzünden ciğerler gidik, yakında ölür gider. o aralar alıp düzeltsin işte. bakır kapta güveç yapsın ne bilim yapsın bi şeyler. yaşlı piçler kolay yola gelir bence. anında aile hayatına uyum sağlar o eşoleşekler, elleri mecbur. genç piçler ayrı konu. içlerindeki bağımlı olamama duygusu çoksa zor. sabır işi.

hiç bitmeyecek sanılan şeyler

estetika estetika
inanç.

insan yaratıldığı günden bu yana, inancı hiç bitmemiş.
havva iblise, adem havva'ya inanmış.
habil, kabile inanmış,
yusuf abilerine.

gözüyle gördüğüne de göremediğine de inanmış insan.
kitaplara inanmış, ruhlara inanmış.

söylenene de inanmış, son var demişler sona da inanmış...

yeri gelmiş kendine inanmış.
insan, insana inanmış...

ilk iki insanla başlayan inancın, son insan diye bir şey kalır mı bilmem ama o zamana kadar devam edeceğine inanıyorum.

baharın getirdiği güzellikler

eski çaçalardan mehtap eski çaçalardan mehtap
yasaklanmıştır. ben antalya'da yaşıyorum, burada bahar zaten toplasan 20 25 gün, sonrası yaz. bahçede güller açtı, aşağı inip yürümek yasak. portakal çiçekleri mis gibi kokuyordur muhtemelen ama kokusu altıncı kata ulaşamıyor. on kilometre ötede deniz var, sahile inip yürümek yasak.

bahar depresyonundayım, her an gözüm dolu, duvarlar üstüme üstüme geliyor.

ev genci

üç hürellerin dördüncüsü üç hürellerin dördüncüsü
böyle bir şey var maalesef. sözlükte tanımı yapılmamış olması ayrı bir dram.

belli bir okulu bitirmiş, tahsil yapmış, normalde öğrendiği bir mesleği olan yani istihdama hazır ancak işi bir şekilde olmayan (iş bulamayan, atanamayan, işten çık-arıl-an), düzenli bir geliri olmayan ve bu yüzden ailesinin eline bakan bekar gençlere deniyor. bir ülkede bu grubun nüfusa oranının fazla olması o ülkede çarkların, açık söyleyeyim, dönmediğini göstermektedir.
2

instela yazarlarının itirafları

ay zeytin gece ay zeytin gece
haftalar sonra evime döndüm, evime hırsız girdiğini fark ettim. çok salak gördüm, çok aptal gördüm ama bir evden iran halısı dururken gidip 50 liralık banyo paspası çalacak kadar aptal olanını görmedim. umarım maddi değeri olan şeyleri almak için de geri dönersin. mutlaka bekliyorum. umarım geri döndüğünde de tanışırız , zira güvenlikli siteye girip iyi bir alarmı devredışı bırakacak kadar yetenekli olup ne alacağını bilemeyecek kadar aptal oluşun beni hem bir miktar üzdü hem de merakımı cezbetti. umarım ben seni bulmadan, sen beni bulursun.
3

celal şengör

son of the sea son of the sea
bu adamın herbokologluğundan, absürt siyasi görüşlerinden (ki aslında bazıları doğrudur), elitist düşüncelerinden hoşlanmayız kabul ama bu adam türk televizyonları, türk bilimi ve türkiye için bir renk bunu kabul edelim. yukarıda dendiği gibi abuk subuk mafya dizileri, zengin koca arayan golddigger dizilerindense bu adamın sığ da olsa tarih bilgilerini dinlemeyi tercih ederim. kendisi ve ilber ortaylı sayesinde magazinden başka bir boka kafası basmayan arkadaşlar bu neymiş diye kitap okuyabiliyorlar. buna da şükür.

subay kızları

harmonai harmonai
tespitlerin içinde en haklı bulduğum ite köpeğe yüz vermedikleri oldu. ben daha ordu mensubu bir babaya sahip insanın şımarık olduğunu hiç görmedim. o disiplinle büyüdüğünüz ortamda ne şımarması allaseniz ssjdjd duygusuz, soğuk ve terörist sevicilere mesafelidirler.

6 mayıs 2021 sedat peker itirafları

dumrul dumrul
sedat peker'in videoda bahsettiği, (mehmet ağar ve akp milletvekili tolga ağar'la iltisaklı olduğunu söylediği) 4,9 tonluk kokaine dair kolombiya emniyet genel müdürünün 9 haziran 2020'de yaptığı açıklama.

twitter.com

sedat bahsetmeden önce bu haberi duymuş muydunuz? ben duymamıştım. çünkü akp bağlantılı herhangi bir suça dair herhangi bir olayı havuz medyasından duymamız mümkün değil.