süleyman soylu

dumrul dumrul
"kim yolsuzluk ve hırsızlık yapıyorsa allah belasını versin" diye aşırı ikna edici bir açıklama yapmış. daha önce de "benim bi suçum varsa beni idam edin" gibi bir şey söylemişti.

boş yapan çok siyasetçi gördüm ama bunun kadarını görmedim. yav he he idam... yalancının en yüksekten bağırmasına o kadar güzel örnek ki... ne idamı oğlum? tck diye bir şey var. işlediğin suçların mevcut tck'daki cezası neyse onu çekmen kafi. daha ötesi de zaten mümkün değil.

yolsuzluk ve hırsızlık yapan alınır, yargılanır cezası kesilir. allah varmış yokmuş, belasını verirmiş vermezmiş, onun bunun bedduası tutarmış tutmazmış bunlar devleti bağlamaz.

ne güzel değil mi lan... bundan sonra kimseyle sözleşme filan da imzalamayın. misal ev tutuyorsunuz. deyin ki kiramı ödemezsem allah belamı versin. veresiye alışveriş yapın: ödemezsem beni idam edin deyin. bankaya kredi için başvuruyorsunuz: krediyi ödemezsem allah çükümü düşürsün, kukumu kurutsun.
1
acarabi acarabi
yanılmıyorsam iki lafımın birinde omurga şart demiştim.
bu başlıktaki 341 giriyi daha gör