swh

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR
şizofren ev kedisi
muazzam bir giri yazıyorsun. tevazül arifler, nükhetler, latifalar tırla gidiyor.. yarım yarım yarılarak o giriyi okuyoruz. hatta bazılarımız "aşlkdsşalskd birader omuna koyim senin aşlskdşlakds" şeklinde meşaz atacak caddeye geliyor. [düşün yani ne kadar mizan yönü tümsek bir giri.]

girinin sonuna geliyor, notanı koyuyorsun. ve sonunda bir akıllı bakınız beliriyor.
"swh"

sçtın.. abi afedersin ama sçtın.. yapma abi sen onu. zaten süper bir giri. koptuk coştuk eğlendik. bir swh akıllı bakınızı vererek sen o giriyi daha komik yapamayacaksınki.. daha çok "lan mandaballar! burada gülmeniz gerekiyo... gülün lan!!!" diyen bir sit-com havası veriyor.. giri zaten süper olmuş. bunu akıllı bakınız içerisindeki bir swh ünlemiyle bok etmenin ne alemi var ?

yapmayın abi.. lütfen.. neredeyse 1 yıldır şu sözlükteyim. ne zaman komik bir girinin sonundaki akıllı bakınıza doğru yönelsem swh çıkıyor.. uykularım kaçıyor. bak saate.. 1'i geçmiş amasını sarayım.

[1 yıldır şunu yazacaktım, bir müsaadesiz dıkşın saati kayışı kotardığım için yazdım. teneffüsler türkiye.]
bu başlıktaki 105 giriyi daha gör
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak ücretsizdir ve yalnızca saniyeler alır. hemen üye olun:

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın