tabuları yıkmak

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR
1
hell guardian
psikolojik olarak tüm toplumca konmuş sınırların ötesine geçerek, söz konusu konuda derinlere inmek denebilir.

ülkemizde belli konular tabu olarak görülmüş ve bu konulara karşı psikolojik bir tutuculuk herkesin bilinç altına işlemiştir.

bu tutuculuğun altında yatan sebepleri sıralasak listenin sonu gelmez aslında.kimisi, geçmişten kalan yobazlıklara bağlarken, kimisi toplumdaki bazı komplekslere bağlar.

çoğu zaman yobazlığı ise dine bağlarlar; aslında bir bakıma doğru gibi görünür fakat değildir.dindeki kuralları bağnaz boyutta saptıran insanlar geçmişte toplumda belli dönemlerde söz sahibi olduğu ve kuralları koyduğu için, o insanların yaptığı hatalar bugün bize kadar gelmiştir.suç da onlarındır.
her neyse başlığın dışına çıkıyor.

diğer kompleksleri ise aşağılık,kibarlık,utangaçlık,kendini beğenmişlik gibi sebepler yatmaktadır.

si.erim hadi, bırak ulan sebepleri sadede gel dediğinizde ise bana;
ülkemizde insanlar arasında ölüm,ölümün zıt ama ikiz kardeşi denebilen doğumun başlangıcı seks ve insan ilişklerindeki bazı saçma genellemeler ile kurallar tabudur.
ölümle ilgili konuşanı karamsar,melankolik veya sapkın olarak görürler ki** çoğu zaman hatanın en büyüğüdür ve büyük yanlış anlamalara sebep olur.hayata bağlı olan insanlar adı geçse bile ödleri patladığı için korkarlar ve günümüze kadar böyle dokunulmaz ve söz edilemez bir boyuta gelmiştir.hoş, artık biz gençler arasında pek de aykırı görülmemektedir,bizim kuşağımızla yıkılan bir tabudur.yani günlük hayatta rahatsız edici değil normal karşılanmaktadır.

daha fazla yazıp diğer konulara girmiyorum,dilimin tüyü......eee pardon elimin gücü bitti.kafam girsin tabulara hepsi yıkılsın,duvarlar insanları boğar.
an alone man
modern tüketim toplumu kültürünün beylik kavramlarından biridir, dolayısıyla da giderek içi boşaltılmaktadır bu kavramın; ilgi çeken, aykırı görünen her abuk subuk şey tabu yıkmak şeklinde ilan edilmektedir.
zignum
"ben çok farklıyım" ve "kısa yoldan köşeyi döneyim" zihniyetlerinin en çok başvurduğu yöntemdir. kimi zaman işe yarar, çoğu zaman deneyenin içinde patlar.
pamukta yetişen fasülye
tabuları yıkmak hiç de kolay olmuyor çünkü o kadar kök sakmış ki artık dinle birleşmiş eğer değiştirmeye kalkarsan günah işlemiş kabul ediliyorsun tabu yıkmaya kalkarken hem topluma hem dine aykırı davranıp iyice batıyorsun. zor ama imkansız da değil diyelim.
1
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak ücretsizdir ve yalnızca saniyeler alır. hemen üye olun:

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın