tahir elçi

1 /
totamic totamic
diyarbakır barosu başkanıymış. ben de yeni öğrendim. cnn türk'teki tarafsız bölge programında an itibari ile ağır saçmalamakta olan şahıs.

bu ve bunun gibi makam sahibi ve/veya kanaat önderleri olduğu sürece doğuda eline silahla polise ve askere saldıran çocukları kimse yadırgamasın. herif pkk terör örgütü değildir dedi ya. bir de diyor ki terör vari eylemleri olmasına karşın terör örgütü değildir falan filan. ordaki her konuk ayar verdikçe de kuduruyor çünkü ağır saçmalıyor. öyle bir saçmalıyor ki açtığı yoldan gidersek ışid de terör örgütü değil hatta el kaide bile değil. tabi kendisi kabul etmiyor ve bu konuda iki yüzlülük yapıyor ama işte nasıl bir kürt ırkçılığı içine işlemişse artık.

arkadaş ben adımın olduğu her yerde mhp'yi eleştirdim uyguladıkları politika ve üslup nedeni ile. ama hdp'nin de maşallah geri kalır yanı yok. chp'li konuk "evet devlet zamanında yanlış uygulamalar yapmıştır, terörle mücadelede meşru olmayan işlere kalkışmıştır" diyor ama gel gör ki bu terörist sempatizanı beyimiz chp'yi de mhp gibi olmakla itham ediyor. faşist olarak yargılıyor. bir chp'li olarak konu pkk denen it sürüsü olunca mhp'li gibi olmakla onur duyarım.

bu zihniyetin tepeden aşağı değişmesi lazım. bunun için de böyle şahısların komple bitmesi gerekir.
topalkırkayak topalkırkayak
şu anda cnn türk'te devam eden tarafsız bölge canlı yayınında " pkk terör örgütü değildir. silahlı terörümsü eylemleri olabilir ama terör örgütü değildir " dedi.

kelimeler farklı olabilir. bir iki güne tam metinler ortalıkta dönmeye başlar zaten. anafikir aynı. " pkk terör örgütü değildir " dedi. bu çok net. dursun bu burada.
jitemci jitemci
pkk terör örgütü değildir, silahlı bir siyasal hareket demiş. bunu diyen hem de öyle sokakdaki bir adam da değil, baro başkanı. boru başkanı değil. o halde biz neyi konuşuyoruz ki, i̇şid 'de silahlı bir siyasal hareket olsun! ileri demokrasiyi getirme adına , kelle kesmeler, barış kardeşlik adına diri diri adam yakmalar, özgürlüğü sonuna kadar yaşamak için tecavüzler vs..hayat size güzel işte.

not: daha 4 gün öce 100 kişi canlı bomba terörü ile hayatını kaybetmiş. daha hala şehir efsaneleri ile kıyaslayarak pkk aklamaya çalışanlar var! açın bir ibadethane tapın şu pkk'ya olsun bitsin...
1
kazı işleri müdürü kazı işleri müdürü
ülkenin en çok izlenen bir programında resmen pkk terör örgütü değildir dedi bu şerefsiz.

bi de baro başkanıymış, hukukçu yani, neden hukuk okumuş ki acaba, çık dağa eline silah al götün yiyorsa pezevenk.

30 yıldır ölen, asker, polis, öğretmen, sivil vatandaş, öksüzler, yetimler, dullar.

hiç utanmıyor, sıkılmıyor musun dürzü?

seni şimdi içerde sikseler üzülür müyüm, artık hayır, ama şiddet ve terörün her türlüsünü reddetseydin, seni ben de savunurdum, hakkını arardım ama artık değil.

savunduğun mazur gördüğün şeye sen de maruz kalacaksın işte.
james hetfield ın dayıoğlu james hetfield ın dayıoğlu
düşünce özgürlüğü ile alakası olmayan bir olayın öznesi olan adam. git amerika'ya, el-kaide terör örgütü değildir de bakalım da görelim düşünce özgürlüğünü. veya ne biliyim, git avrupa'ya, yahudi soykırımı yoktur falan de. sikerler! pkk bir terör örgütüdür, senin de şu anda mücadele ettiğin en aktif terör örgütüdür.
dembudemdirdembudem dembudemdirdembudem
belki aynı görüşte değiliz ama tuhaf olan bu ülkede beraber yaşıyoruz. allah benim diyen de yaşamalı, devletin aq diyen de, ülke için her şeyimi veririm diyen de.

adımız gibi biliyoruz ki cnn de söyledikleri için öldürüldü. yorumumda hiç siyasi unsur yok, sadece insani açıdan bakıyorum. yazık oldu ona ve ailesine.
hz komunist hz komunist
pkk'ya terör örgütü değildir dediği halde pkk tarafından öldürüldü denmesi bana saçma geliyor. belki doğru olabilir sonuçta pkk bu her şey beklenir. bakalım gün neler gösterecek.
özgür özlem özgür özlem
kendisini tanıma fırsatı buldum. siyasi olarak farklı bakıyorduk hayata amaçok insancıl, gönlü geniş bir insandı.
kimin öldürdüğünü bilmiyorum. ama islamofaşistlerin bu işte de dahli olduğuna kalıbımı basarım.

ışıklar içinde yatsın.
1 /