tek bildiğim hiçbir şey bilmediğimdir

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR
1
mavio
- evet çekirge, sana bildiğim herşeyi öğreteceğim
+ tamam, başlayalım
- tek bildiğim hiçbirşey bilmediğimdir
(bkz. `erdil yaşaroğlu)
r feynman
bildiklerinin bilmediklerinin yanında koskoca okyanusta bir su damlacığından bile daha küçük kaldığı gerçeğini gören bilge er kişinin bir şeyler aktarmaya çalıştığı andaki özlü ve bilgelik kokan sözü.
skuba
+ ey ulu bilge, şu göğe bakınca ne görüyorsun ?

- sonsuzluk görüyorum

+ ey kemale ermiş insan ya şu denize ?

- derinlik görüyorum

+ sonsuzlukmuş, derinlikmiş siktir lan oradan, ne biliyorsun sen ne ?

- tek bildiğim şey hiçbir şey bilmediğimdir...

+ siktir lan!!!, ben kemallerle kağıt oynayama gidiyorum...
pennywise
lise sonda, hiç çalışmadan girilmiş felsefe sınavında, hocanın çocuklar ne biliyosanız yazın işte bişeyler sözünün üzerine arka sıralardan gelen cevap...
dream endless
her ne kadar sokrat gibi büyük bir düşünürden çıkmış olsada septiklerin peki hiç birşey bilmediğini nerden biliyorsun sorusuyla tüm havasını kaybeden özlü sözdür.
orbit surfer
insanın çoğu zaman kullandığı motor düşüncesi esnasında bildiklerine tam olarak emin olamadığı için tümden hiçbirşey bilmiyorum diyebileceği yaklaşımdır. yani benim burdan anladığım bildiklerinden emin olamamaktır. ancak insan birşey, herşey ya da bazı şeyler hakkında gerçek anlamda tam olarak emin olabilir mi onu bilmiyorum.
(bkz: uçuyorum biri beni indirsin)
1
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak ücretsizdir ve yalnızca saniyeler alır. hemen üye olun:

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın