trt

28 /
jitemci astsubay jitemci astsubay
akp'nin elinde oyuncak olmuş bir diğer devlet kurumudur. devlet tesis mi işletir, devlet onu mu üretir, devlet kumaş mı boyar, devlet kağıt mı basar diyen akp nedense trt ve diyanet'e hiç ses etmiyor. zira oy depoları.

şu trt'yi kapatmayı vaat eden parti oyumu alır.
jitemci astsubay jitemci astsubay
kapanma vakti gelmiştir. özel kanalların bile yeni sosyal ve dijital medya ile mücadele zorlandıkları bir dönemde, devlet bütçesinden para ayırarak uyduruk haberler, yapımcısı ve oyuncuları fiks menü saçma diziler, haftalık 500bin'e futbol programı yaptırma devri bitsin artık. muhalefet, babacan, davudoğlu falan çıktıkları yolda samimiler ise işe buradan başlasınlar.
dumrul dumrul
gün itibariyle hilal kaplan'ın yönetim kurulunda olduğu şey. akp'nin propaganda kutusu olmaktan öte hiçbir özelliği yok ve bu ülkede yaşayan herkesin cebinden zorla alınan paralarla finanse ediliyor.
aspie aspie
medya yönetimi ve arşiv dairesinin gayet profesyonel bir ekipten oluştuğunu ve deli gibi çalıştıklarını yakından bildiğim kurum. onların haricinde bir kaç birim gerçekten aktif çalışıyor. ama onun dışında genelde yatıştalar. taraflılıkları da zaten gayet ortada.
acarabi acarabi
(bkz: borazan)
bizlerin değil iktidarın.
vatandaşın tepkilerinin zerresine yayınlarında yer vermeyen ancak, vatandaşın paralarıyla iktidarın üflemeli çalgısı olan kurum.
jitemci astsubay jitemci astsubay
milli takım portekiz'e 3-1 yenilip 2022 dünya kupasına veda edince trt spor sitesinde maç ile ilgili sadece bir haber bırakmış herifler. özet mözet yok. kuzey kore'ye çevirdiler memleketi. bir sonraki dünya kupasına interneti keserler. trt spor'dan kupayı aldığımızı izler seviniriz. bir biz bir de k.kore alır zaten iki ülkenin kupası olur. hahahah.


edit: özeti anasayfaya koymayıp buraya saklamışlar:

www.trtspor.com.tr
ofansif sol bek ofansif sol bek

Şebnem Korur Fincancı’nın evinden çıktığı iddia edilen “örgütsel kitabın” tanıtımı 12 yıl önce TRT’de yapıldı
dumrul dumrul
türkler müslüman olmadan önce insan demeye bin şahit istenecek vahşi bir toplummuş. islam türkleri ehlileştirmiş. ah şu islam ne güzel ne de tatlı bişiy. vahşileri ehlileştiriyor. dünyaya medeniyet getiriyor filan... inanmayan, islam'ın hakim olduğu ülkelere baksın.

twitter.com
28 /