ıasybd

ıasybd

entelijans · 3 aralık 2013

istatistikler (%4) · sinema (%1) · kategorisiz (%95) ?

  1. toplam giri 1955
  2. takipçi 64
  3. puan 46036

sarıkamış ta ingiliz bayraklı mont giyen bakan

ıasybd
bu kadar basit şeyleri bile yüzüne gözüne bulaştıran canlılar bu memlekette iktidar. daha giydiği kıyafetten bihaber, ama güya memleketi idare edecek arkadaşlar.

bir de tüy dikmiş. daha sıcak tutan beresi varmış ama, üstünde türk bayrağı var diye dağıtılan bereyi giymiş.

huzurunda durduğun şehitlerin daha sıcak tutan beresi yoktu, hatta hiç beresi yoktu. ingiliz bayraklı sıcacık tutan montları da yoktu senin gibi. anlaman mümkün olmayabilir, lakin o sebeple onların huzurundasın. zira zamanın aynı senin kafadan olan idarecileri, o çocukları, botu, montu, beresi olmadan, senin eteğinde tir tir titrediğin allahuekber dağlarının zirvelerine yolladılar. bir kaç beceriksiz ve niteliksiz kafa yüzünden onbinlercesi donarak öldü. neyse kafana sıcak tutan bereni giy sen beyfendi. o bayraklı bere senin uzerinde şık durmuyor zaten.

20 çocuklu mülteci hasan vs danimarka

ıasybd
bizim kömür beğenmeyen suriyelinin bir üst modelidir.

bizim uyanıklar, paketi yırtık olduğu için kömürü kabul etmiyordu. çünkü çuvalı yırtık kömürü satamaz.

hasanın ise eline geçse komple danimarkayı satar dakikasına.

spartacus dizisindeki ashur gerçekmiş lan. ben inanıyorum artık buna. spartacus bile kurgusal olabilir, hiç yaşamamış dahi olabilir ama ashur kesin gerçek.

güzel kızlar zeki olmaz

ıasybd
(bkz: genellemen güzelmiş kardeş güle güle kullan)

lakin;
kadınlar kümesinde, güzel kadın azınlıktır. zeki kadın da azınlıktır.
bu ikisinin kesişim kümesi elbet daha da dar olacak.

ha buraya gelip "hem güzelim hem zekiyim taam mı" diyen arkadaşların güzelliğine bir şey diyemem, öyledirler belki. ama zeki olmadıkları da bir sır değil. daha sazan.avi den bihaber arkadaşlar kendisini einstein sanıyor ya ne desem bilemiyorum.

sürmene yangınının sadece trabzonluları bağlaması

ıasybd
(bkz: davar beyanı)

bölge halkı gereken hassasiyeti göstermiyor olabilir. ki çoğu öyle olabilir. sanmıyorum ama hepsi bile öyle olabilir. ama bölge insanı düşünsün, beter olsunlar, hak ediyorlar zaten diyen embesiller, kendi bölgelerinde hangi yanlışa dur demişler acaba?

ağaçlar yandı gitti ulan. ömründe bir ağaç yetiştirmemişsin belli oluyor. senin umrumda olmayabilir, fütursuz bir dingil de olabilirsin ama ahkam keserce boş beleş lakırdı etmeyin bari. zira sizin aksinize, benim o ağaçlara, oksijen çevrimine olan katkıları sebebiyle ihtiyacım var. değil ülkemdeki, perudaki ağaca bile ihtiyacım var.

halkın yüzde 80 90 ı yaz saatini olumlu buldu

ıasybd
vezir damat paşa kendi çevresi icin yapmış değerlendirmeyi. kendi çevresinde, işe yetişmek için daha tan yeri ağarmadan yola çıkan kimseler olmayabilir. sonuçta bakan kendisi. çevresinde vekiller falan... e onlarda zaten o saatte fosur fosur uyuyorlar. kırk yılın başı meclise gitmelerini gerektiren bir yasa tasarısı oylaması falan olursa da uykunun en tatlı anını piç etmelerine hiç gerek yok. nasıl mı? çözümü akp li vekiller bulmuş zaten;

(bkz: akp li milletvekillerinin sahte oy kullanmaları)

"üniversite öğrencisi mi kardeşim bunlar, 80 milyonu ilgilendiren yasalar çıkartan kişiler nasıl bu kadar ciddiyetsiz davranıyor?" diyebilirsiniz. ama nasıl olsa oylamalarda talimata göre oy kullandıkları ve talimat da tek kişiden geldiği için, tüm akp vekilleri yerine bir adet vekilin gelip oy kullanması bence makul. nöbetleşe vekil vekilliği uygulaması öneriyorum ben kendilerine. yazık ya o saatte uyanır mı koskoca vekil?

erdoğan a hakarete gözaltı gelmesi

ıasybd
olayı eleştirelim eyvallah ama haberin veriliş şekline ne demeli?

kanada vatandaşıymış. manşet bu. haberi okuyunca görüyoruz ki, bahsi geçen kişi hem türk, hem de türk vatandaşı. anlaşılan sonradan kanada vatandaşlığı da almış. konu bundan bağımsız olmalı iken, neden manşette kanada vatandaşı vurgusu? kanada vatandaşı olmasa kişi haber değeri mi yok? yoksa kanada vatandaşlığı diğer vatandaşlıkları elimine mi ediyor? hayır bu avrupalıdan medet umanlar var bir de, değil mi? ikiyüzlü köpeklerin yüzsüz köpekleri.

kedi ve ciğer hikayesi

ıasybd
en sevdiğim nasreddin hoca hikayesidir.

bir gün nasreddin hoca ciğer alıp eve gider. hanımına da akşama ciğer pişirmesini söyler. hanım tamam der ve hoca evden ayrılır. hoca gider gitmez çatkapı misafir gelir. evde ikram edecek birşey bulamayan hanımın aklına ciğer gelir. ciğeri pişirip misafirlere ikram eder. akşam hoca eve gelir, sofra kurulur. yalnız ciğer yoktur ortalıkta. hoca, hanımına sorar;

-ciğeri pişirmedin mi hatun?
+ciğer gitti bey
-ayaklanıp gitmedi ya?
hocanın ciğerin peşini bırakmayacağını anlayan kadıncağız bir yalanla işi kurtarmaya çabalar;

+ciğeri kedi kaptı.

nasreddin hoca bu. kül yutar mı? inanmaz ama ses etmez. lakin sofrada da oturmaz. ayaklanıp gözden kaybolur. ancak kısa süre sonra kapıda beliriverir. bir elinde tartı bir elinde kedi vardır hocanın. hanımına seslenir;

-hanım bugün bir okka ciğer aldım. dersin ki ciğeri kedi kaptı. tarttım, kedi bir okka gelmekte. eğer bu kediyse, ciğer nerede? yok bu tarttığım ciğerse kedi nerede?

bu durum karşısında mahcup olan kadıncağız doğruyu söylemek zorunda kalır.

bu hikayeyi milletimiz bilmiyor galiba. yoksa bunca ciğer sırra kadem basıp, suç kediye atılırken, aklın gereği üzerine hesap sormak yerine alkışlamak olmazdı tercih edilen.

fethi sekin

ıasybd
arkasında eşini ve üç evladını bizlere emanet bırakarak şehid olan kahraman. onca insanı tek başına kurtardı. şehadet böyle olur.

eğer ardında bıraktığı gözü yaşlı emanetlerin, ömrü billah en ufak bir ihtiyacı eksik edilirse, bundan sorumlu olacak kişilerin allah belasını versin. mezarlarını kazmak da bize nasip olsun.
1 /