when a man loves a woman

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR
1
castle made of sand
başrollerini andy garcia ile meg ryan'ın paylaştığı, 1994 yapımı, andy garcia'nın seven vefalı bir erkeği çok başarılı oynadığı tekrar tekrar izlenesi duygusal film.
gitana
filmde meg ryan alkolik bi anneyi oynuyor. açıkçası film 94 yapımı olmasına rağmen daha bugün izledim. bugüne kadar da meg ryan'ı hep aşk olayında kazık yemiş, kazara tanıştığı erkeklerle tutkulu aşk yaşayan, elini kolunu koyacağı yeri bilemeyen bi kadın olarak tanıdım o çıtır çerez duygusal komedi filmlerinden. kadın zaten minyon tipli, 94 yılında da ciddi anlamda gençmiş. iki çocuğa sahip bi anneden ziyade, rock bara takılan yeni yetmeler gibi duruyordu filmde. hatta bunun farkına vardıktan sonra rol yaptığını düşündüm ve filmde onun konuştuğu sahnelerde aklımdan sürekli onun o anda rol yaptığı aklımdan geçti. oturtamadım bi türlü role.. ulan zaten biliyorsun rol yaptığını, rol yaptığını düşündüm de ne demek diye düşünenler için de şunu diyeyim; herkeste olduğunu tahmin ediyorum. film izlerken hiç kimse "lan bunlar rol yapıyo esasında. şimdi şu iki sahne arasında mola vermişler, yemişler, gülmüşler.. ama biz o sahnede ağlıyoruz" diye düşünmemiştir. işte bu filmde o kadını izlerken soyutladım filmden onu.

her neyse... şunu söylemek istiyordum aslında. film farklı bi taraftan anlatmış ailevi bi sorunu. genelde bokluk çıkaran hep babadır. içer, eğlenir, aldatır, döver, söver, kovar... ama burda anne yapıyor bunları. hani hep babanın açıklarını kapayıp, fedakarlık gösteren anne... o yüzden izlemek gerekir diye düşünüyorum. andy garcia mükemmeldi gerçekten. evvelinde pek çekici gelmez idi bana ama bu filmdeki doğallığıyla gözlerim doldu defalarca.

milletin belki de defalarca izleyip tükettiği filmleri sonradan izleyip böyle yorumlar yapınca da garip hissediyorum kendimi. oha yeni mi izledin diyeceklermiş gibi geliyor. neyse kaç yapımı olursa olsun, eğer benden sonra sadece izlememiş 1 kişi varsa dünyada, ben konuşurum o film hakkında arkadaşım. bu böyledir.
marjane und eudaimonia
percy sledge, michael bolton, ray charles gibi pek çok şarkıcının yorumladığı pek hoş şarkıdır bu.

when a man loves a woman
can't keep his mind on nothing else
he'll trade the world
for the good thing he's found
if she's bad he can't see it
she can do no wrong
turn his back on his best friend
if he put her down

when a man loves a woman
spend his very last dime
tryin' to hold on to what he needs
he'd give up all his comfort
sleep out in the rain
if she said that's the way it ought to be

well, this man loves a woman
i gave you everything i had
tryin' to hold on to your precious love
baby, please don't treat me bad

when a man loves a woman
down deep in his soul
she can bring him such misery
if she plays him for a fool
he's the last one to know
lovin' eyes can't ever see

when a man loves a woman
he can do no wrong
he can never own some other girl
yes when a man loves a woman
i know exactly how he feels
'cause baby, baby, baby, you're my world
1
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın