yağ satarım bal satarım ustam ölmüş ben satarım

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR CC:bu fonksiyonu kullanarak girinizi doğrudan seçmiş olduğunuz sosyal platformda da yayınlayabilirsiniz
1
hobbitt
ilkokulda öğretmenlerin zorla oynattıkları saçma sapan bir çocuk oyunu
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
shemsipashapasaji
herkesin çocukluğunda en az bir kere oynadığı klişeleşmiş ilkokul beden eğitimi dersi oyunu.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
man on the moon
beden eğitimi öğretmeninin yapacak bir iş bulamadığı zaman "öğrencinin beyninden su getirtme taktikleri" müfredatına uygun olarak öğrencilere oynattırdığı oyundur.

öğrenciler bir çember oluşturacak şekilde yere otururlar.sona kalan dona kalır misali erkenden oturmayıp möl möl etrafa bakan öğrenci ebe yapılır.ebenin eline sümüklü bir ilkokul mendili verilir.sonra bu ebe arkadaş çemberin dış tarafından koşa koşa mendili de sallaya sallaya pollyanna benzeri "yağ satarııııım,bal satarııım,ustaaam ölmüş ben satarııııım" melodisini söyleye söyleye arkadaşlarının arkasında yaylanıp durur.yerde oturan öğrenciler ise alkışlayarak ritm tutar(bu sırada sınıfın aşık gençlerini birbirini keser hafiften).daha sonra ebe mendili çaktırmadan birinin arkasına bırakır.bu bırakılma olayını gören arkadaşları birden "çatlak patlak dön arkana kim bak" şeklinde birden gaza gelir.efendim eleman döner sümüklü mendili bulur,koşuştururlar filan.neyse..biri oturur diğeri kalkar böyle böyle tüm ders harcanır.

-hocam son 20 dakka top alabilirmiyiz?
-olmaz "yağ satarım bal satarım ustam ölmüş ben satarım" oynayın.sonra sınıf defterini getir imzalayayım.
-peki hocam(bi maç yaptırmadı pezevenk.yağınada balınada sanada..)
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
chixculub
-ellerim yağ ve bal içinde kaldı şimdi ne yapcam ben usta .
-oynamayı bırakta doğru dürüst işini yap.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
mazzo
yıllardır 'zambak zumbak' diye bildiğim kısmın aslında 'sağa bak sola bak' olduğunu öğrenip dumur olmamı sağlamış çocukluğumuzun oyun şarkılarından biri. hızlı söylendiği için zamanla kulaktan kulağa misali yanlış anlaşıla anlaşıla bu hale gelmiş galiba.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
surrealkedi
5 yaşındaki kardeşimle aramda komik bir konuşmaya sebebiyet vermiş tekerlemedir.

(+ : kardeş ,- : angelic lover )

+bi'şey vardı .. balcı ...
-ne balı yaa,ne diyosun ??
+yaa vardı ya balcı .. ölüyordu sonraaa ...
-kim ölüyor ya ? anlamıyorum ki ne balcısı ..
+ooof .. hani ölüyordu yerine bi' çocuk geliyorduu .. balcıydı yaaa,ölmüştü hani ... yaaa oof o işte .. nasıldı o ?
-*gülme efekti* yağ satarım,bal satarım,ustam ölmüş ben satarııım ...
+evet o.
*
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
damda deli var
satıcı : yağ satarım, bal satarım, ustam ölmüş ben satarım!!!
alıcı : yağ var, bal da istemez, sen ordan bana yarım kilo ustam ölmüş ben ver...

(bkz: can barslan)

bu karikatür yıllardır (nereden baksan 10 yıl) hafızamda pek tahribata uğramadan muhafaza edilmiştir.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
kv 626
cocukluğumda ne yazık ki bana okutulan kaşağı yı hatırlatan söz öbeği.

ne psikopat bir romandı. insan bir de o yaşında okuyunca kafayı sıyırıyor. okuduğum günün gecesi bir saat ağlamıştım. bir de dört kardeştiler vardı. o nasıl bir şeydi ya. resmen manyaklık.

bu oyun da aynı hikaye. ya oyun oynuyorsun, söylenmesi kural olan bu cümle çıkıyor ağzından. ustan ölmüş ya. sana herşeyi öğreten dostun. bir garip olurdum oynarken.

elin çocuğu charlie and the chocolate factory, the chronicels of narnia, harry potter okuyor. okurken hem hayata dair bir şeyler anlıyor hem de eğleniyor doyasıya. nasıl bir sistem bizimkisi anlamadım ki.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
1
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı?