yaran diyaloglar

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR CC:bu fonksiyonu kullanarak girinizi doğrudan seçmiş olduğunuz sosyal platformda da yayınlayabilirsiniz
1
close2death
bir yere sığdırılamayıp yaran diyaloglardır.marangoz-şöför,öğretmen-kasap diyalogları gibi..

geçenlerde tekel büfesi sahibi olan ferit isimli arkadaşımız,çırağını para bozdurmaya gönderir..çırak,hemen aşağıdaki benzincide çalışan arkadaşının yanına gider parayı bozdurmak için..bir on dakika sonra gelir bu.

-ya ferit abi,benim pompacı yoktu orda.diğerlerine bozdurmak istemedim.akşama seni benim pompacıyla tanıştırırım.parayı verirsin o bozar.

-höayt bir de üstüne para mı vericez hüleea!
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
karde
-tarihim iyidir,boşuna demedim sana..
-başka iz bırakan padişah var mı aklında?..
-istanbul'u alan fatih mesela..bizans'tan almış..yılı 1800'lü yıllardı ama tam tarihini çıkaramadım..
-19.yüzyıl yani..bir de o gemileri getirme meselesi var zor yoldan hani?..
-evet bir gece vakti ansızın kuşatıyorlar..gemiler çanakkale'den yola çıkıyor,boğaz'a girip kuşatıyorlar..
18 eylül 2004 tarihli sabah gazetesinin eki cumartesi sabahtan alınmıştır...
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
lyrics
yer: hacettepe üniversitesi tandoğan yurdu

ilgili konuşma,yurdun danışmasında yer alan ve telefonları bağlayan şahısla bizzat yaşanmıştır.vakt-i zamanında ('95 yılında)bu yurttaki arkadaşımla olan aşk-ı münasebetimize çomak sokmaya yeltenmiştir kendileri.an gelir şeytan dürter.

----zrr---
görevli : -alo
ben: ee iyi günler ben makbule geçti hanımla görüşecektim. 2.kattadır kendileri.
görevli : -az biraz bekletcem telefonda.
ben : -peki bekliyorum.
takriben 30 saniye sonra,anons yapılmış ve tabii ki kişi bulunamamış.
görevli : -öyle biri şu anda yok.ya odasında değil yada daha gelmemiş.
ben : -hımm.teşekkür ederim,çok makbule geçti.(telefon kapat)
görevli : -(...)

durum 'not conventional' dumurdur.üzerine bir bardak su ile geçiştirilemez.7/24 sürecek bir 'nasıl yani' infiali başlayacaktır.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
miraystrawberry
şeker hastalarına ilk bu hastalığa yakalandıkları zaman mümesiller ilacın nasıl kullanılacağı hakkında bilgi verirler.bugün şahit olduğum olay.
mümessil hararetli hararetli anlatır(zaten ona bunu anlatmaktan gına gelmiştir)
hastamız ise sakin sakin dinler ama dinlemiş olmasına rağmen hep anlatılan yerlerden sorar.
h:şimdi ben bunu neremden sokucam
m:beyfendi bakın şimdi kapağınızın 3parmak üstünden(burda diz kağaından bahsediyor)ve aynı zamanda delikten 5parmak yana(göbek deliği) sokup yapın sonra içinizden(asla sesli olmazmış gibi)5e kadar sayın ve çıkartın.
h:peki saymazsam
m:yok saycaksınız işiniz bitincede geri kalanı dolaba koyun
h:tahta dolaba mı?
m:hayır buzdolabınıza
h:neresine?
m:yumurtalıklarına
biz:dumur!
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
reska
bir tavuğun demokratik sömürüsünün ardından en iddialı salak arkadaşla girilen lades diyaloğu;
-varmısın benle ladese
*tamam gel tut kemiği
-*(aynı anda) ladesim lades olsunmu vıdı vıdı
(çatırt)
*şu kemiğide atsana çöpe
-(bir reflexle kemik alınıp çöpe atılır)
*aha aldı lan mal muhahahah, lades lan zuhahahahha
-nassı yaaaa !???!! :$
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
1

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR CC:bu fonksiyonu kullanarak girinizi doğrudan seçmiş olduğunuz sosyal platformda da yayınlayabilirsiniz
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın