yaran facebook yorumları

1 /
ness ness
uzak uzak diyarlarda çektirip facebook albümüme koyduğum fotoğrafıma ablamın kullanıcı isminden anında gelen yorum:

"cok tatlı cıkmıssın yavrum ama herkes kazakla dolasıo sen ıncecık seyle gez hasta ol _annen_"
minik kurbaga minik kurbaga
fotograf:kurbaga bir elinde çürük bir muz tutmaktadır, arkadaşıda sulanan bir ifadeyle muza bakar.

beko says: üzülme minik kurbaga senin de birgün çürük olmayan muzun olucak :)heee bir de muzuna sulanmayan gerçek bir dostun
jack nicholson jack nicholson
okul döneminde fazla muhabbet etmeyen şahısların okul bittikten sonra asılma pozisyonlarına girmesiyle facebookta bir fotoğraf altında toplanmasıdır.

1-) oyyyyy ne güzel çıkmışsın öle nereye bakıyon bakalım bankacı,neyse umarım iisindir resim güzel ama iş esnasıda galiba çekilmiş k.i.b grşrz...

2-) slm canım nasılsın bakalım çok tatlı ve şirin çıkmışsın bu fotoda neden gülmemek için kendini bu kadar kastın bakalım...

toplu sayılabilecek bir fotoğraftan;
3-) en güzel sen çıkmışın cnm...
jack nicholson jack nicholson
+senin kadar güsel olan bişey daha war bu resimde kıyafetlerin renk uyumu...
-ahhh cnm benimmm saolasınn, biliorsn renk uyumuna dikkat ederim
+ne dmek ne dmek cnm bnm..bilmesmiyim..kendin gibi süper giyiniorsun..tek kelime ..sölenecek söz bulamadım
-buyrun benim, ayyy rüya bile gördümm
semih cumhuriyeti vatandaşı semih cumhuriyeti vatandaşı
sadece bir kişisini tanıdığım topluluğun bir yorum silsilesi şu şekildedir. gerçekten o tanımadığım adamlarla da tanışmak istedim: erkek bir
eleman bir fotoğrafını ekliyor, gayet normal bir fotoğraf. ve ilk yorum geliyor:

eleman1:
dostum izmirli demişsin ama bu kız zenci

e2:
olsun o da güzel emeğine sağlık dostum..

e3:
daha önce verildi arkadaşım. vermeden önce arama yapın ya

e2:
kardeş repidşeyir diye bişey çıkıo napacaz onu nolur yardım edin ya

e3:
ben resmi göremiyorum kurbağa çıkıyo dostum bi el atıversen...
+reeeppppppp

e2:
beyler 152 kişi bakmış sadece 5 yorum var. biraz emeğe saygı lütfen !!!

e1:
link gırık...

e2:
linkler yenilendi beyler. repleri görelim :p

e3
yüreğine sağlık dostum, güzel paylaşım.
terazine tıkladım.....
+1000repppppppppp

e2:
gardeş sen bizle dalga mı geçion ya bunun neresi izmirli. sen hiç zenci izmirli gördün mü? töbe töbe...

ve en son fotografın sahibi:
ipneler!
asymmetry asymmetry
………..///\\\you
……….///_\\\\are
………||.^|=\\\ beautiful
………))\_-_/ ((\ ıntelligent
………)’_/.”.\_\) smart
……/./._.\…/…\ sincere
….././(_.\x/._)| kind
……\.\.)”.|.”(/./ adorable
…….\.’…’.. //./ ideal
……/………/./ naughty
……|….__.\.\ attractive
……|…/.\…\/ sweet
……|..|…\.. \ cute
……|..|….\..\ unique
……|..|……\..\ lovable
……|..|…….\..\ understanding
……|..|……..\..\ & a very very
……|..|…….…\..\ awesome
…../__\……….|__\ best friend.
hırbır hırbır
kızımız bir albüm oluşturmuş, sevgilisiyle bir gün boyunca gezmiş, tozmuş ve güzel güzel fotoğraflarını çekmişler gezerlerken. albümde 32 fotoğraf var, 31 tanesinde yorum yok, en sonuncusunda ise yorum şöyle:

hasan wrote
at 5:15pm on november 9th, 2008
kankaaaaaa, kasımda ankara nın amına koymuşsunuz valla.

baktım, hasan, kızın arkadaşı. merak ediyorum, acaba kızın sevgilisinin de arkadaşı mı diye. değilse, kızın sevgilisi, hasan ın amına kor heralde.

edit: kızın albümünün adı da november mış.
hypnotica hypnotica
"disco kralı"nın "fan" sayfasında,bir arkadaşın yapmış olduğu yorumdur. kendisi gruba kendi fotoğraflarını yüklemiş delikanlı bir arkadaşımıza isyan etmiştir.
-merhaba ben tina turner. galiba gezegenim. gelecek ve gecmis karisimi bir yerden geldim. bi' amacim yok, takiliyorum oyle.
sadede geleyim.
bendeniz gruba ait fotograflara bakarken bir adet geri zekali tespit ettim ve size ondan bahsetmek istiyorum.
geri zekalimizin ismi (sansürlendi burası). kendisini merak ediyorsaniz gruba ait fotograflara bakmaniz yeterli olacaktir. dikkat edin, fotograflara bakarken "einstein beyninin %8'ini kullaniyormus, biz hepsini kullansak neler olacagini dusunsene kanx" demekten kendinizi alamiyorsunuz. eger grup fotograflarina yukledigin fotograflarinla bizi allah'in varligina inandirmaya calisiyorsan bunu basardin sevgili (sansür). sana bakiyorum ve diyorum ki "lan bu adam kendiliginden olusmus olamaz, allah gercekten var demek"
kingo disco algimi degistirdin, cok tesekkur ederim.
salaque. kendi fotograflarini yuklemis ya :/-
berkcel berkcel
"oouw yawrularımm bénim yérüm sizy -yafff uff bu kızlar né canlar y
haqar héé söliim (:"

üstelik bir büyük bir küçük harf olarak düşünün.
hypnotica hypnotica
yemekteyiz yarışmasına katılan nika adındaki 18'lik arkadaş için yapılan yorum:

"nikaya bittim ya o nasıl bi tatlı teen öyle liseli çıtır hatun offf offf.liseli teen filmlerinin sürdirekt baş rol oyuncusu olma kapasitesine sahip bi hatun.inanlımaz ya ayy yavrum yerim onu ben ya :("

(bkz: facebook a yorum yazarken boşalan abazanlar)

edit:bu yorumu yazan arkadaş aramızdaymış,sözlük yazarıymış... neyse lan ben bişey demiyorum...
hawk hawk
sıradan gayet normal bir resim altına yapılan yorum.

yorumcumuz : celal kardeşişm naber ben arif nasılsın nasıl gıdıyo kardeşim askerlık benımm super valla askerlık on numara gıdıyo albay postası oldum sahsı odam felan var super yanı anlıcan sen napıyon nasıl gıdıyo ıyısındır ınsallah sen sımdı izmırde mıydın kardeşim hadı allaha emanet ol kendıne cok cok ıyı bak cep telın acıkmı senın acıksa benım turkcell nom varsa benım tel acık ok kardeşim hadı optum kocaman bybyby

resim sahibimiz: 0539 826 .. ..

benim notum: aklınız nerde be yarram ?
1 /