yemekteyiz

61 /
skipper skipper
şuanda izlemeye çalıştığım sözde yarışma programı. buradan yarışmacılara şu şekilde cevap vererekten;




ekliyorum: bok yiyin, yaprak yiyin yaprak! tuzu az olmuş-muş tuzla ulan! öküz gibi yiyorlar kalkıp 1 veriyorlar lan!
yarışmacı olsaydım ertesi günü 3. sayfa haberlerine çıkarım.
uzaklardancemuzangeliyor uzaklardancemuzangeliyor
linç edileceğimi biliyorum ama ben bu programı seviyorum. bu program 2008de çıktığında ailecek tadımız tuzumuz yerindeydi. okuldan geldikten sonra bakardım sonra annemin yemek yapmasını falan izlerdim. o yüzden bir retro katıyor bana.
ropte ropte
hayatımda tanıdığım en korkunç, en karaktersiz, en iğrenç insanlardan biri yıllar önce bu yarışmaya katılmış. katıldığı haftanın en göze batan, her boka burun kıvıran, herkesle kavga eden tipiydi. yapmacık bir samimiyetin ardına gizlediği iğrenç düşünceleri, aşırı menfaatçiliği, kadınlığını kullanışıyla işlerini yürütmesi falan. gördükçe midemi bulandırıyor bu kadın.

yani demem o ki bu kadını tanıdıktan sonra bu yarışmaya katılan insanlar hakkında hiç iyi şeyler düşünemiyorum. leş bir program.
zippo kullanan idealist muhtar zippo kullanan idealist muhtar
bir süredir yeni bôlümlerini izliyorum gayet merak cezbedici ve ilgi çekici bir program olduğunu düşünüyorum. entrika, yemek, yarışma unsurlarını bünyesinde barındırdığı için bu konulardan birine bile eğilimi olan insanları yakalıyor. moderatör de başarılı ancak ben yemek yapım süreci ve o esnada ev sahibi ve moderatör arasında geçen diyalog için izliyorum. yarışmacıların tabir-i caizse bokunu çıkarırcasına yaptıkları terbiyesizlikler işsiz biri için bile kanal değiştirtebilecek seviyede rahatsız edici. insan utanır yediği yemek ve ona emek harcayan insana saygısızlık yapmak benim karakterine aykırı. rakip gôrdüğüne veriyor sıfır ı. yemeğe oy verilirse daha iyi olur. ben olsam dayanamam siktiri çekerdim ve muhtemelen kovulurdum yarışmadan.
maximus maximus
severek izlediğim program. yeni formatına henüz ısınamadım. sunucu onur büyüktopçu iyi niyetli biri olsa bile enerjisi çok düşük, espri hemen hemen hiç yapmıyor ve yemek yapma işinden anlamıyor. ben programı dış ses tarkan koç'un yorumları ve esprileri için izliyordum, şimdi sunuculu halinde epey azalmış. yalnız sunucunun puan vermesini iyi düşünmüşler, bazı yarışmacılar kazanma hırsıyla herkese en düşük puanı veriyorlardı, şimdi sunucunun puanları durumu dengeliyor, yalnız ağırlığının artması lazım, hala haksızlıklar oluyor.
a good day to die a good day to die
vay arkadaş...
tamam herşey kurmaca, herkes oyuncu falan da bu kadar acemisini seçmeyin bari. demin masa kenarında oturan 2 kişi kamera arkasına bakıp söyleyecekleri lafları öğrenince konuşmaya başladılar. geçen gün de aynı şey oldu.
maximus maximus
katılan yarışmacıların anlamsız bir şekilde evlerindeki her şeyi sahiplendikleri yarışma. pilavım, suböreğim, mutfağım, marketim, biberim, patlıcanım, benim, benimmmm hep benimmmmm..
bugecedeuykuyok bugecedeuykuyok
illa ki her hafta 2 kişilik erkek yarışmacı kontenjanının birisini; en itici, en zırıl, mesleği belirttiği kadar şov dünyasıyla alakalı olmasa da kendini bir şeymiş gibi göstermek uğruna şovun en büyüğünü sergileyen bir gay elemana ayıran yemektemiyiz yoksa nimete küfürdemiyiz diye amacı belli olmayan program.
hele o sunucu olan kişinin "ben müsadenizle masadan ayrılıyorum siz yiyin birbirinizi" dediği bir bölüm var o da o ara gittiği evin mutfağında yok o bunu dedi yok bu bunu niye dedi ki gibi yangına benzinle gittiği anların seyrine doyum olmuyor.
dünyaca kabul görmüş bütün tv formatlarının bizim türk usulü canına okuduğumuz örneklerden birisi.
kibarmortis kibarmortis
milletin testere gibi yediği sonra da "ay bok gibi olmuş resmen puanım sıfııaaar" diyen tiplerin bulunduğu saçma oluşum.aynı zamanda banane yemekteysen yani. iyi afiyet olsun ne diyeyim.
pure life pure life
aman aman aman.. hele bi menüye binbir çeşitten bir çeşit börek girmeyegörsün.

başlıyor mu bir yufkalar el açması mı muhabbeti.. en az bi yarım saati var.

geçenlerde teyzenin biri o 3 saatlik alışveriş ve yemek yapma süresinde elleriyle su böreği açmış.

meşhur 'el açması mı' sorusu yamuk ağızla sorulup teyzenin göğsünü gere gere evet demesiyle sonuçlandı. lakin bu sefer de kalın olmuş, yumurtası az olmuş, un yufkayı sıkmış muhabbeti dönmez mi?

insanın ekrandan girip katil olası geliyor.
2
61 /