yıllık yazısı yazmak

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR CC:bu fonksiyonu kullanarak girinizi doğrudan seçmiş olduğunuz sosyal platformda da yayınlayabilirsiniz
1
yalnızlık senfonisi
lisede okumaktan daha zor olan hadise.. 3 yılı geçirmiş olmana rağmen arkadaşlarına yazı yazarken, sözcükler aklına gelemez bir türlü. edebiyat hocaları tarfından bir de sığdırmak amacıyla kelime sınırlaması olur.zaten kelimeler aklına gelmiyor bir de bu hadise çıkınca daha karışıyor ortalık.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
16v
insanların birbirini yağladığı çok az insanın içinden gelenleri yazıya aktardığı klasik sözler öbeği
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
ufkabakan81
öss'ye hazırlanırken 1 hafta boyunca işi gücü (ki bunlara okul dersleri ve öss hazırlığın yanında diğer faaliyetler de var) bırakıp da yetiştirmeye çalıştığım eylem.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
komediyat
eğer yıllık yazısını tarihe bırakılacak bir eser olarak düşünüyorsanız ve mutlaka özgün bir şey olmalı diyorsanız içinden çıkılmaz bir hal alan ve hatta saçı başı yolduran eylem.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
toshiba
zorunluysanız ve de yazıcağınız kişiyi pek tanımıyosanız, eski yıllıkları açıp ortaya karışık bişeyler yazabilirsiniz.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
sekizbit
bunu beceremediğimizden dolayı yıllık yapamadığımız olaydır. bizde çare olarak kendimize bir forum kurmayı seçtik
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
zeus
başta zevkli bir işlemdir..ama tam kendinizi kaptırıp kankanıza ya da çok sevdiğiniz bir arkadaşınıza yazınızı yazarken "ahanda bunu ailesi de okur" fikrine kapılırsanız o zaman birşeyler değişir, tam da yazmak istediğiniz şekilde bir yazı çıkmayabilir..yani çok geyik bir anınız vardır, ya da biraz argo ile karışık bir dille olayları anlatmak istersiniz, o zaman aklınıza gelir..belki böyle bir imaj çizmek istemezsiniz..ya da başkalarını boşverip yazınızı yazmaya devam edersiniz..bu sefer de karşı tarafı düşünürsünüz..acaba böyle yazmam sorun olur mu diye aklınıza salak saçma birşeyler takılır..tekrar başa döner yazdığınız satırları okursunuz..ilk başta düşündüğünüz ve tasarladığınız yazıdan çok uzakta bir noktada olduğunuzu farkedince şevkiniz kaçar, yıllık yazısı yazmanın o kadar da zevkli bir iş olmadığını farkedersiniz..

sevmediğiniz birisinin sizden yazı istemesi de apayrı bir olaydır..hayır diyemeyecek kadar da bir arkadaşlığınız mevcuttur..daha da zor bir durumdasınızdır bu sefer..kasıp da en eğlendiğiniz (belki o da zorla) anları hatırlamaya çalışırsınız..aman der ortaya birşeyler saçmalarsınız..

harbiden içten geldiği gibi yazmak çoğu insana göre birşey değildir..zorlar adamı..
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
nell
korkulu kabus. kendisine yazılmasını bekleyen arkadaşlar, iade-i yazılar. bir de yetmezmiş gibi hatıra yazısı isteyenler çıktı. kendilerine össden sonra yazıp ektupla göndereceğime söz vermek gibi bir yol buldum. ama on kişiye söz verdik birini tutmadık yarın bir gün * karşıma çıkacak, eşek gibi biliyorum
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
dead end
yazımı saatlerinizi hatta abartırsanız günlerinizi alan, bittiğinde harika olduğunu düşündüğünüz eserleri ortaya koyan eylem. daha sonra yıllığınızı elinize alıp baktığınızda yazdığınız hiç bir yazıyı beğenmezsiniz o ayrı.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
1
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı?