yolandi visser

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR CC:bu fonksiyonu kullanarak girinizi doğrudan seçmiş olduğunuz sosyal platformda da yayınlayabilirsiniz
1
nocturnal mania
asıl adı anri du toit'dir. 1984 yılında güney afrika'da dünyaya gelmiş rapçi ve şarkıcıdır. maxnormaltv ve the constructus corporation gibi diğer güney afrikalı rap ve hiphop gruplarında da yer almıştır. die antwoord'dan arkadaşı ninja (watkin tudor jones) ile beraber yakın zamanlarda çizgi film seslendirme ve sanatsal amaçlı bazı kısa metrajlı filmlerde rol almak gibi projeleri vardır. watkin'den olma 8 yaşında bir kız çocuğu varmış. ayrıca 3 tane aşk romanı yazmış.

not: kendilerinin hastasıyım, anlayamadığım garip bir seksepalliği var. ancak gözle görülür kilo vermeye başladı son 2 senedir. sonunun amy winehouse gibi olmamasını dilerim.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
rki
zamanında abimin bilgisayarında fotoğrafını

gördüğüm ve bu ne lan yüzüne tükürmem dediğim hatun. abim ise yok lan ayrı bir çekiciliği var demişti ben de ona hastalıklı gibi bakmıştım ve kendine gel demiştim sonra 4chan'de göre göre insanı alıştırdılar hatta çekici gelmeye başladı lan. tatlı lan baksanıza

zaten başta sesinin garipliği yakalıyor insanı sonra daha garip şeyler oluyor. mensubu olduğu die antwoord grubunun yaptığı şarkılar benimle tamamen alakasız şarkılar olmasına rağmen kliplerinde bu ablayı görmek için şarkıları da dinlemeye başladım şimdi şarkıları da hoşuma gidiyor fare takıntıları da garip şeyler oluyor lan dünyada.

saçı da bir garip hem kısa hem uzun farklı ve güzel



kedi canını senin



hadi o zaman
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
minotauren
felakettir kendisi.

bildiğin çirkin bir kadın.

bildiğin ama.

öyle istetiyor ki kendini, öyle arzulatıyor ki.

diyorum ki; kölem olsun evde besleyeyim, kölesi olayım evde beslesin.

çok garip.

ağzını burnunu kırasım geliyor, ağzını burnunu öpesim geliyor.

felaket.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
akuma



bu klibiyle kendisine aşık olduğum hatun kişisi. ayrıca rich bitch klibinde de bilinmeyen bir çekiciliği vardır.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
nyanbeg
gerçek adı anri du toit olan hatun kişi. 3 mart 1984 doğumlu kendisi. gerçek yaşından fazlasıyla genç gösteriyor. güney afrikalı. (bkz: watkin tudor jones) yani namıdiğer ninja ile evlidirler. bir de güzel mi güzel kız çocukları vardır. eşiyle ilk olarak maxnormal.tv ile rap videoları yaparak bu sektöre atılmışlardır. ardından die antwoord adlı gruplarını kurmuşlardır. merak edenler için kızlarının ismi (bkz: sixteen jones). müzik kliplerinde de kızlarını oynatmışlardır.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
trt 2 gibi kadın
bir insan hem bu kadar çirkin hem bu kadar seksi nasıl olur abi diye sordurtan kadın. anlamıyoruz yo-landi nesin sen?
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
1
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın